۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۸۳۱۱۴

پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب راه‌اندازی شد

پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب در حاشیه جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و با حضور رییس و هیئت رییسه راه‌اندازی شد.
مجمع نمایندگان طلاب مجمع نمایندگان طلاب و فضلای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، مدیر پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب، اظهار داشت: با مصوبه هیأت رییسه و عنایت ریاست مجمع نمایندگان طلاب، پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه‌اندازی شد.

وی  با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت فعالیت در فضای مجازی،‌ ابراز داشت:‌ معظم‌له فضای مجازی را همچون انقلاب اسلامی با اهمیت می‌دانند از این رو فعالیت نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه در این محیط، می‌تواند تأثیر مثبت و اثرگذاری داشته باشد.

حجت الاسلام رضوانی نسب با توضیح بخش‌های مختلف پایگاه اینترنتی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه، تصریح کرد: در حال حاضر بخش اخبار و اطلاع رسانی پایگاه اینترنتی مجمع راه‌اندازی شده است، و در روزهای آینده سایر بخش های از جمله بخش های استانی این سایت راه اندازی خواهد شد و همه نمایندگان می توانند از این فضای فراهم شده در اینترنت بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی سایت‌های مختلفی تحت عنوان، سایت مجمع نمایندگان طلاب وجود دارد که نمایندگان برخی شهرستان‌ها اقدم به راه‌اندازی این سایت‌ها کرده‌اند، اما سایتی که امروز افتتاح می‌شود، پایگاه رسمی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به نشانی mntqom.com خواهد بود.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب در ادامه گفت: آنچه در حال حاضر مدنظر این پایگاه اینترنتی است، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار مراجع عظام، اخباری در رابطه با علمای شهرستان‌ها، اخبار ارگان‌ها و نهاد‌های وابسته به حوزه علمیه است.

وی افزود: در این پایگاه اینترنتیبخشی ویژه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه تدارک دیده شده است که نمایندگان می‌توانند از طریق آن خبر‌ها، مراسم‌ها، جلسات و همایش‌های شهرستان‌ خود را اطلاع رسانی کنند تا آن رویداد توسط خبرنگاران پایگاه مجمع نمایندگان، پوشش داده شود و در نهایت نسبت به بارگذاری محتوای آن در سایت اقدام شود.

حجت الاسلام رضوانی نسب اظهار داشت: اخبار هر استان و هر شهرستان به صورت مجزا در قسمت شهرستان‌ها درج خواهد شد، همچنین تمامی برنامه‌های نمایندگان طلاب نیز پوشش داده می‌شود، از این رو طلاب هر شهرستان می‌توانند با مراجعه به سایت، از برنامه‌های نمایندگان شهرستان خود اطلاع پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب برای کسانی که برای اولین بار این سایت را مشاهده می‌کنند، اطلاعاتی از قبیل متن منشور روحانیت، معرفی مجمع عمومی طلاب، توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف آن و وظایف این مجمع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نماینده طلاب خراسان جنوبی در ادامه به توضیح بخش‌ ساختار تشکیلاتی مجمع نمایندگان طلاب، پرداخت و تصریح کرد: بخشی در سایت قرار گرفته است که شامل بخش ساختار تشکیلاتی مجمع نمایندگان، اعم از کمیسیون‌ها و دبیرخانه است.

وی با بیان این که در آینده بخش خدمات به طلاب نیز راه‌اندازی خوواهد شد، تأکید کرد: نمایندگان با ایمیل‌های اختصاصی خود می‌توانند با ورود به این سایت، با مخاطبان خود اعم از طلاب شهرستان‌ها، فضلا و علما در ارتباط باشند.

حجت الاسلام رضوانی نسب اظهار داشت: علاوه بر بخش اخبار عمومی در سایت، اخبار ویژه نیز راه‌اندازی شده است که شامل بخشی از اخبار محرمانه و ویژه‌ای می‌شود که گاهاً همراه با تحلیل‌ مسایل روز است که در فضای عمومی یافت نمی‌شود،  به نمایندگان ارسال خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای دسترسی به پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به نشانی  mntqom.com مراجعه کنند. /878/ 202/ص

ارسال نظرات