۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۸۳۰۷۰
آیت‌الله ایمانی:

ایران در شرایطی که استعمارگران در معرض خطرند، بالنده است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: در شرايطي که آمريكا و اسرائيل و سایر کشورهای استعمارگر دنيا در معرض خطرند، جمهوری اسلامي ايران در حال رشد و بالندگي است.
آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای منطقه صحرا در مسجد قبله شهرستان جهرم گفت: هر جامعه‌ای كه شهادت دارد ذلت ندارد، جامعه‌ای كه شهادت دارد سروري و عزتش ثابت می‌ماند.

وی با بیان اینکه ياد شهدا، احياي مكتب شهادت است، افزود: بشر همه چيز را براي زنده ماندن می‌خواهد، وقتي يك جمعيت اين زنده ماندن را براي هدف و آرمان بلندش طلب كند، اين ملت پيروز است ولو تمام دنيا با همه امكانات مقابلش جمع شوند.

آیت‌الله ایمانی اظهار داشت: شهدا در مسير مقاومت به شهادت رسيدند، در دنیا هر گروهي كه در مسير مقابله با استكبار مقاومت را دنبال كند ما با او هستيم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در  راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم در عين حالي كه انتقادشان هم به‌جای خودش است در همه عرصه‌ها حضور دارند و اجازه سوءاستفاده به نيروهاي فرصت‌طلب نمي‌دهند، اين معناي مقاومت است.

آیت‌الله ایمانی ادامه داد: هنر روي خط مستقيم و روي مرز حركت كردن است، مقاوم ايستادن اين است كه نگاه و گوش به لبان و زبان رهبري باشد، آنچه ولي امر مسلمين می‌گوید بپذيرد و آنچه او می‌خواهد انجام دهد، نه به سمت راست منحرف شود و نه به سمت چپ.

وی با بیان اینکه جهرم شهرستانی است که حدود 1300 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است، ادامه داد: شهرستان جهرم در دفاع از حرم مطهر هم شهيد داشته است، مردم جهرم از آن روز تا به امروز در خط ولايت گام برداشتند.

امام‌جمعه شیراز ادامه داد: هم نخبگان جامعه دقت كند هم مسؤولان امر نجابت مردم را ببينند و حوصله مردم را ارزيابي كنند.

وی با اشاره به سيل اخیر شهرستان جهرم گفت: توفيق داشتم به اتفاق امام‌جمعه و جمعي از مسؤولان و مردم بازديدي از مناطقي كه آب‌گرفتگی و سیلاب گرفتگی داشته باشم، تمام زندگي آن‌ها رفته و هیچ‌چیز باقي نمانده است.

آیت‌الله ایمانی ادامه داد: مسؤولان و نخبگان ما باور كنند كه اين حوادث اگر جاي ديگري بود برخورد مردم غير از این‌ها بود، اما دين مردم، ايمان مردم و استقامت و حوصله و نجابت پاكي آن‌ها باعث می‌شود در عین حالی که اعتراض دارند، از خط قرمز عبور نكنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعتراضات مردم آمریکا علیه رییس‌جمهور جدید این کشور گفت: این‌ها نشانه صدور انقلاب است، امام عزيز ما كه می‌فرمود انقلاب ما صادر می‌شود اين صدور انقلاب اسلامي است كه در آمريكا هم نتيجه انقلاب اسلامي آشكار مي‌شود، انقلاب بايد صادر شود و تأثير بگذارد.

وی ادامه داد: امروز اسرائيل دست‌پرورده آمريكا و ساخته‌شده دست انگليس در يك فضا زندانی‌شده است، قدرت ندارد كه ديگر از اين فضا خارج شود. هرلحظه بخواهد حركت ناشیانه‌ای انجام دهد، تمام امكاناتش زير ضربات مهلك حزب‌الله لبنان قرارگرفته است.

امام‌جمعه شیراز در پایان گفت: در چنين شرايطي که آمريكا و اسرائيل و سایر کشورهای استعمارگر دنيا در معرض خطرند، كشوري كه در حال رشد و بالندگي است جمهوری اسلامي ايران است./202/919/ب1

ارسال نظرات