۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۸۳۰۴۵
معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم شادگان خبر داد؛

برگزاری اعتکاف دانش آموزی با همکاری مدرسه امام موسی کاظم شادگان

معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به فعالیت مبلغان در مدارس آموزش و پرورش شهرستان گفت: برگزاری اعتکاف دانش آموزی و راه اندازی 35 کانال دینی برای دانش آموزان شادگانی از فعالیت های صورت گرفته معاونت تهذیب جهت ارتقای آموزه های دینی در میان جوانان شهرستان است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام  محمد حزباوی، معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور 200 نفر از هیأت دانش آموزی امام موسی کاظم(ع) شادگان در مدرسه ابراز داشت: این تعداد در ایام فاطمیه اول و دوم در حوزه حضور و از سخنرانی حجت الاسلام آل کثیر که در قالب گفتمان های دینی مطرح می شود، بهره مند خواهند شد.

معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان اینکه دین داری، تدین جوانان و نوجوانان و پاسخ به شبهات مرتبط با ایام فاطمیه محور اساسی گفتمان های دینی خواهد بود، افزود: دعوت از دانش آموزان برای حضور در مدرسه جهت افزایش سطح معرفتی، آشنایی آنها با فضای حوزه و تلاش برای جذب طلبه در سال تحصیلی جدید است.

این مقام مسؤول به نام نویسی 20 متقاضی تحصیل در حوزه امام موسی کاظم(ع) تا به امروز اشاره و خاطرنشان کرد: تبلیغ 23 طلبه را در قالب طرح شهید قنوتی و آن هم در 24 مدرسه مقطع متوسطه شهرستان از اول بهمن ماه آغاز و تا شهریورماه سال آینده ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام با بیان اینکه طرح های معرفتی و دوره اندیشه دینی را در اردوها و با حضور طلاب پس از پایان امتحانات نیمسال دوم تحصیلی برای دانش آموزان برگزار خواهیم کرد، افزود: مبلغان شب ها در دو مدرسه شبانه روزی شادگان جلسه های پرسش و پاسخ و احکام شرعی را برای دانش آموزان برگزار می کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: 15 روحانی مستقر حوزه امام موسی کاظم(ع) در شهرستان شادگان در قالب طرح هجرت به همراه 10 روحانی مستقر سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مدارس آموزش و پرورش به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به در پیش بودن سال نو و برگزاری اردوهای نوروزی دو روزه برای هر کدام از مداس مناطق مختلف شهرستان اظهار داشت: اعتکاف دانش آموزی را با حضور 300 تا 400 دانش آموز در ایام اعتکاف برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان فعالیت گروه های مجازی مدرسه در قالب طرح شهید قنوتی ابراز داشت: در این طرح نزدیک به 375 دانش آموز در 35 گروه فضای مجازی از مطالب دینی و علمی قرار داده شده در این کانال ها که به نام سربازان امام زمان(عج) مزین شده اند، استفاده می کنند./9456/303/ب1

ارسال نظرات