۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۸۳۰۲۰
کارشناس مسائل سیاسی:

حمایت از فلسطین مانعی در برابر تلاش استکبار برای انزوای مقاومت است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به هراس صهیونیست ها از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: این سخنان راهگشای مقاومت و برملا کننده نقشه های صورت گرفته استکبار علیه انزوای مقاومت است.
موسیقی مقاومت

محمدعلی بیگ زاده، کارشناس مسائل سیاسی و فعال فرهنگی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ابراز داشت: موضع گیری محکم و استدلال گونه و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب برای همه جهان اسلام درباره مقاومت، هراس رژیم غاصب اشغالگر قدس را به دنبال داشت.

کارشناس مسائل سیاسی به نگرانی رژیم جعلی از تأثیرگذاری سخنان رهبر معظم انقلاب بر ملت های منطقه و محور مقاومت اشاره و اظهار داشت: این رژیم عصبانیت خود را از چنین سخنانی با منع ورود نمایندگان انحادیه اروپا و موضع گیری رسانه های وابسته نشان داد.

این فعال فرهنگی با بیان تلاش متمادی رژیم صهیونیستی، کشورهای مرتجع منطقه و آمریکا برای منزوی کردن حزب الله و مقاومت در فلسطین خاطرنشان کرد: برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و سخنان رهبرمعظم انقلاب با محوریت وحدت مسلمانان و عدم وارد کردن مسأله فلسطین در اختلافات منطقه ای، تلاش های جبهه استکبار را نقش بر آب کرد.

بیگ زاده در ادامه گفت: موضع گیری رژیم غاصب صهیونیستی در برابر کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین نشان دهنده تأثیرگذاری سخنان رهبر معظم انقلاب و امیداوری مقاومت و راهگشا بودن چنین سخنانی برای محور مقاومت است.

وی با اشاره به جنگ تبلیغاتی و رسانه ای علیه محور مقاومت اظهار داشت: حتی برخی عناصر داخلی در فضای مجازی و تبلیغاتی به بزرگنمایی اظهارنظرها و موضع گیری ها اعضای حماس می پردازند اما رهبر معظم انقلاب به طور کامل حمایت کنندگان از آرمان های فلسطین و سازش ناپذیران با رژیم اشغالگر قدس را مورد خطاب و حمایت قرار داد./9456/303/ب1

ارسال نظرات