۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۸۲۹۹۸
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان به فکر معیشت مردم باشند

حضرت آیت الله علوی گرگانی معیشت مردم را موضوع اول کشور دانست و گفت: بارها به مسؤولین تأکید کرده ایم که به معیشت مردم توجه کرده و فشار اقتصادی بر روی مردم را کم کنند.
علوی گرگانی و پدافند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در کشور عنوان کرد: مسؤولیت در زمینه پدافند غیرعامل بسیار حساس و سنگین است و باید به بعد آموزشی آن توجه شود.

وی افزود: باید توجه ویژه ای به مسؤولیت خود داشته باشید و با ایجاد مراقبت های لازم مانع بروز حرکت نامأنوسی در جامعه شوید چراکه امنیت کشور بسیار مهم است و باید در این زمینه کوشش فراوان انجام داد تا این نظام را به دست صاحب اصلی خود که امام عصر(عج) است برسانیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این بخش باید مورد توجه قرار گیرد، بحث فضای مجازی است که باید مدیریت دقیقی روی آن انجام شود چراکه آسیب های این فضا بسیار زیاد است و این آسیب ها سبب شده تا اختیار جوانان از دست خانواده ها خارج شود و به نوعی رهاشدگی فرهنگی در جامعه به وجود بیاید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی کنترل فضای مجازی را ضروری دانست و ابراز کرد: شرایط فضای مجازی بسیار حساس و خطرناک است و این موضوع به یک بلای خانمان سوز همگانی تبدیل شده است و باید برنامه ریزی جامعی برای کنترل آن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات در فضای مجازی باعث شده تا برخی از جوانان فریب گروه هایی شبیه داعش را بخورند و خود آنها بعدها دچار پشیمانی شدیدی شده اند که جا دارد مسؤولان در این زمینه کار کنند و در با برنامه ریزی و رصد دقیق، مانع منحرف شدن جوانان شوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه مشکلات معیشتی مردم را یکی از معضلات موجود در کشور دانست و اظهار کرد: معیشت مردم باید موضوع اول کشور باشد و بارها به مسؤولین تأکید کرده ایم که لطف خود را به مردم بیشتر کنند و نگذارند مردم به خاطر فشارهای زیاد اقتصادی صبرشان لبریز شده و دین خود را از دست بدهند./872/ 202/ص

ارسال نظرات