۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۸۲۹۸۵
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

پذیرفتنی نیست عده‌ای در جامعه حقوق حداقلی و برخی پول‌های نجومی دریافت کنند

حاجی بابایی گفت: پذیرفتنی نیست که عده ای در جامعه با حقوق حداقلی مستمری زندگی کنند و برخی دیگر پول های نجومی دریافت کنند.
حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حمیدرضا حاجی بابایی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، صبح امروز پنجشنبه ۵ اسفند در حاشیه مجمع عمومی جبهه مردمی در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال این هستیم که با تفکر و اندیشه ای که اعلام شده، مردم بتوانند تصمیم بگیرند.

وی افزود: اگر مردم تصمیم گرفتند که هر شخصی برای انتخابات معرفی شود آن شخص موفق خواهد شد، شخص تعیین شده از سوی مردم، باید یک تیم کاری موفق را معرفی کرده و به میدان بیاورد تا مشکلات مردم و کشور حل شود.

حاجی بابایی درباره اینکه میثاق نامه تا چه اندازه می تواند تجربه شکست های گذشته را از بین ببرد، تصریح کرد: اینها نشان می دهد در گذشته ضعف هایی بوده، جامعه ما نمی پذیرد که ما یک یا دو نفر را معرفی کنیم و بگوییم تکلیف شده به اینها رای دهید. مشخص کردن کاندیدای نهایی تکلیف خود مردم با شاخص های آنهاست هرفردی را که مردم درباره رای دادن به او به جمع بندی رسیدند دارای پشتیبان خوبی است.

وی به برخی از مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: چگونه می توان تحمل کرد که یک مستمری بگیر کمیته امداد 80 هزار تومان بگیرد و یک نفر با مستمری 100 میلیون تومان راضی نشود و بگوید هنوز حق من پرداخت نشده است. نظام را با این وضع نمی تواند اداره کرد باید اصلاح شود.

این نماینده مجلس گفت: فاصله طبقاتی بین مردم باید تعریف شده باشد.

وی درباره اینکه کاندیدای نهایی جبهه مردمی چه زمانی مشخص خواهد شد افزود: نباید منتظر بود که در روزهای آینده کاندیدای نهایی معرفی شود بلکه تا روز نهایی ممکن است برنامه، تصمیم و موقعیت خاص وجود داشته باشد.

حاجی بابایی درباره مذاکره با جبهه پایداری خاطرنشان کرد: همه تلاش ها برای تعامل با این عزیزان به کار گرفته شده است چون باید همه در جبهه واحد حرکت کنیم که امیدواریم این موفقیت شکل بگیرد./۸۵۶/ 202/ص

ارسال نظرات