۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۹۴۵
وحید دستجردی:

جبهه مردمی از دیدگاه روحانیت بهره می برد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه مهم روحانیت، گفت: همواره تلاش کرده ایم که از دیدگاه روحانیت و علما در راه جبهه مردمی استفاده کنیم.
مرضیه وحید دستجردی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مرضیه وحید دستجردی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۵ اسفند در مراسم مجمع عمومی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه های شهر آفتاب تهران، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تاریخ ۵ دی سال جاری با هدف بازگشت به ارزش های انقلاب اسلامی و مردم تشکیل شد.

وی افزود: تشکیل این جبهه با توجه به مشکلات داخلی و خارجی، پاسخی به دغدغه ها و پیام های رهبر انقلاب اسلامی بود.

وحید دستجردی تاکید کرد: مردم انقلاب کردند تا ارزش ها و بیان های اسلام حفظ شود، متاسفانه امروز شاهد هستیم که علاوه بر مشکلات جاری، ارزش های انقلابی نیز کنار گذاشته می شود.

وی گفت: در راه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده ایم تا از نصایح علما و نظر روحانیت معظم بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه جز با وحدت نیروهای انقلابی که هر روز بیشتر به کنار رانده می شوند این مشکل حل شدنی نیست، ادامه داد: رکود، بیکاری و آسیب های اجتماعی را هر روز شاهدیم که باید دست به دست هم داده و در این سیستم اجرایی راکد مشکلات را حل کنیم.

دستجردی گفت: این جبهه از ابتدا این چنین بنا گذاشت تا از مرکزیت تهران خارج شده از این رو در بیش از 450 شهرستان و استان مجامع عمومی برگزار شد و امروز 1600 نماینده از استانها در این مجمع گرد هم آمدند.

وی با بیان اینکه بنای جبهه مردمی انتخاباتی است، گفت: 27قشر از، علما، زنان، کشاورزان، مهندسین، هنرمندان و ورزشکاران این جبهه را تشکیل داده اند که افراد سرشناس این اقشار 600 نفر را معرفی کردند که در این مجمع حضور پیدا کردند، تقریبا تمام چهرههای شاخص کشور در جمع حامیان 560نفری هستند که 160نفر در این مجمع حضور یافتند.

سخنگوی جبهه مردمی گفت: از ابتدا بنا این بود که کار با نظارت علما و بزرگان نظام انجام شود؛ از این روز اسناد بالادستی برای اظهارنظر و راهنمایی ها با نظر این بزرگان ارائه شد. این مجمع برگرفته از 50 هزار نفر از اقشار مختلف است که امیدواریم با نیت خیر به هدف جبهه انقلابی، نظام اسلامی و مردم شهید پرور دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره اساسنامه و اعضای شورای مرکزی گفت: امروز نظر شما را در این باره دریافت می کنیم و بعد از ظهر نیز برای کاندیداهای ریاست جمهوری رای گیری خواهیم کرد. این اولین باری است که اعضای موسس یک تشکیلات خود را در معرض رای شما قرار خواهد داد و همه چیز در برابر چشمان شما نه در پس پرده خواهد بود.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد اجرایی یکی از مهمترین اقدامات جبهه مردمی است گفت: از برادر بزرگم آقای ذوالقدر در راستای تشکیل این ستاد تشکر می کنیم. امروز نه تنها جبهه مردمی فقط به انتخابات بسنده نکرده بلکه یک تشکیلات انتخاباتی برای پویایی در صحنه انقلاب برای آینده است./۸۵۶/ 202/ص

 

ارسال نظرات