۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۸۲۹۳۶
آیت الله موحدی کرمانی:

همه نیروهای انقلابی به جبهه مردمی بپیوندند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: تصمیم نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره اعلام کاندیدای ریاست جمهوری را قبول خواهیم کرد.
آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز پنجشنبه ۵ اسفند در حاشیه اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تفاوت کار این جبهه با فعالیت‌های گذشته، گفت: تفاوت این کار این است که حرکت به صورت مردمی و از مردم شروع شده و آنچه تصویب می‌شود، مصوبه مردمی است.


آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی مردم در کشور چیست؟ گفت: مشکلات مردم فراوان است، اعم از مشکلات بیکاری، رکود و عدم بهره‌گیری از امکانات کشور و باید خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در کشور پیاده شود.

وی درباره حمایت جامعه روحانیت مبارز از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: ما این حرکت را کاملا تایید می‌کنیم. نظرات مشورتی خود را داده‌ایم و باز اگر نظری بخواهند خواهیم داد، حرکتی کاملا ارزنده است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم و در نهایت آنچه این جبهه تصمیم بگیرد، تایید می‌کنیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، درباره حمایت سایر گروه‌های انقلابی از این جبهه، گفت: امیدواریم اگر هم گروهی تاکنون ملحق نشده، به این جبهه پیوند بخورد. این حرکت با اخلاص شروع شده و همه نیروهای انقلابی مخلص به این جبهه خواهند پیوست./۸۵۶/ 202/ص

 

ارسال نظرات