۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۸۲۹۳۱
معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی اهواز خبر داد؛

پذیرش 40 طلبه در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به جذب طلاب مدرسه از فعالان مساجد، گفت: برای سال تحصیلی جدید 40 طلبه را در دو مقطع سیکل و دیپلم جذب خواهیم کرد.
دیدار مدیر حوزه های علمیه با اساتید طلاب و فضلا

حجت الاسلام سعید احتشام زاده، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری کلاس های درسی نیمسال دوم تحصیلی ابراز داشت: در هفته آینده برنامه امتحانات جبرانی را برای طلبه هایی که در نیمسال اول موفق به گذراندن واحدهای درسی نشدند، برگزار خواهیم کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: 40 طلبه را برای سال تحصیلی جدید از دو مقطع سیکل و دیپلم و با نظام جدید حوزوی پذیرش خواهیم کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حوزه امام خمینی(ره) از سال گذشته نظام جدید حوزوی را به اجرا در آورد، اظهار داشت: در نظام جدید حوزوی پیش بینی شده است تا طلاب درس ها را در سالیان کمتری به پایان برسانند و از هم اکنون برنامه ریزی برای کلاس ها و اساتید را انجام می دهیم.

حجت الاسلام احتشام زاده به نظام طراحی شده جذب طلبه از سوی مرکز مدیریت حوزه ها اشاره و خاطرنشان کرد: در این نظام پذیرش، مصاحبه، مباحث روانشناسی و پزشکی به شکلی منسجم مدنظر قرار گرفته است تا با همسان سازی میان مدارس داوطلبان واجد شرایط حوزه حداقل صلاحیت ها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه جلساتی با مسؤولان مساجد برگزار می شود، افزود: این جلسات برای معرفی علاقه مندان به حضور در حوزه صورت می گیرد تا از اهداف و مبانی ورود به حوزه آگاه شوند و یقینا طلاب جدید مدرسه را از معرفی شدگان مساجد جذب خواهیم کرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات