۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۸۲۹۳۰

سلسله همایش های الگوی خانواده اخلاقی برگزار می‌شود

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به فعالیت های این معاونت در زمینه امور رفاهی و خدماتی طلاب از برگزرای سلسله همایش های الگوی خانواده اخلاقی با همکاری معاونت تهذیب حوزه های استان خبر داد.
خانواده

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از شهدای روحانی مدافع حرم متعلق به حوزه های خوزستان هستند، گفت: بر همین اساس حوزه های خوزستان 8 روحانی شهید را در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) تقدیم کرده اند که در این باره با همکاری طلاب و مدیریت حوزه استان یادواره ای امروز در مسجد اعظم اهواز برای آنها برگزار می شود.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه در یادواره مذکور حجت الاسلام شحیطاط به عنوان مداح و حجت الاسلام شفیعی به عنوان حماسه سرا و شعر خوان حضور خواهند یافت، افزود: خاطره گوی یادواره سردار ماندانی از رزمندگان و پاسداران جنگ تحمیلی است که در لحظه شهادت حجج الاسلام کیهانی و محمدی کنار آنها حضور داشت و در این باره به تعریف خاطره هایی از شهدای روحانی مدافع حرم خواهد پرداخت.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی طلاب در دانشگاه شهید چمران اهواز ابراز داشت: بخشی از وظایف معاونت امور طلاب مرتبط با تربیت بدنی، سلامت جسمانی، امور خدماتی و رفاهی طلاب است؛ بنابراین همایش پیاده روی را در راستای چنین اموری برگزار کردیم.

حجت الاسلام کیانی به برگزاری سلسله همایش های الگوی خانواده اخلاقی اشاره و اظهار داشت: در برگزاری همایش های مذکور معاونت تهذیب حوزه ها نهایت همکاری را ایفا کرد که تاکنون سه همایش با حضور اساتید برجسته کشوری ترتیب داده شد.

وی با بیان اینکه در همایش های مذکور حجج الاسلام آغاجانی و عباسی از نویسندگان کتاب های تربیتی کودکان و نوجوانان به ارائه نکاتی پرداختند، عنوان کرد: این همایش ها ادامه خواهد یافت.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با بیان برگزاری برنامه استخر هفتگی را برای طلاب اهوازی خاطرنشان کرد: برنامه های نشاط آور مرتبط با سلامت جسمانی را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه سازی فعالیت های ورزشی برای طلاب مدنظر قرار دادیم.

وی در پایان تأثیر سلامت جسمانی را بر فعالیت های تبلیغی و تحصیل علم و تهذیب بسیار مؤثر بیان کرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات