۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۸۲۹۲۰
از سوی گروه تبلیغی منادی حق؛

مجموعه 5 جلدی لذت زندگی چاپ می شود

مسؤول گروه تبلیغی منادی حق انجام کارهای پژوهشی تبلیغی را از اهداف این گروه برشمرد و از چاپ مجموعه 5 جلدی لذت زندگی با محوریت حکایات، آیات و روایات برای جوانان خبر داد.
تبلیغ نوین

حجت الاسلام احمدحاجیلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی منادی حق عنوان کرد: این گروه تبلیغی از سال 93 و با هدف اعزام مبلغان به مناطق مشترک شیعه و اهل تسنن آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این گروه تبلیغی، طلابی که در حوزه علوم انسانی کارهای پژوهشی انجام داده بودند دور هم جمع شده و در مناطق مشترک استان هرمزگان با حفظ وحدت به کار تبلیغی به صورت مکتوب و چند رسانه ای پرداختند.

مسؤول گروه تبلیغی منادی حق تصریح کرد: با کارهای پژوهشی انجام شده توانستیم نرم افزار «المروج» که در بردارنده مجموعه کتاب های مورد نیاز فعالیت های تبلیغی است را تولید کرده و ره توشه مبلغان فعال در حوزه های مشترک تشیع و اهل تسنن آماده شود و پس از آن و برای انسجام کارها، گروه تبلیغ نوین را در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت و در سال جاری مجوز آن را دریافت کردیم.

وی تولید نرم افزار «راه هدایت» را از دیگر فعالیت های چندرسانه ای این گروه تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: این نرم افزار با موضوع تبلیغ دانش آموزی و با 4 موضوع کلی پیرامون سؤالات دانش آموزان از مبلغان در حوزه های سبک زندگی اجتماعی، موضوعات روانشناسی و موضوعات دینی و عقایدی تولید شد تا به وسیله اطلاعات ارائه شده در این نرم افزار، مبلغان بتوانند با موضوعات موجود در بین جوانان و پاسخ های آنها آشنایی بهتری پیدا کنند.

حجت الاسلام حاجیلو افزود: کتابی با موضوع احترام به والدین توسط گروه منادی حق آماده و در حال چاپ است و همچنین مجموعه 5 جلدی لذت زندگی که در بردارنده حکایات، روایات و آیات برای جوانان است نیز به زودی چاپ می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در تولید آثار تمرکز خود را بر تولید محتوای تبلیغی مناسب و برحسب نیاز مناطق مختلف قرار داده ایم و سعی کرده ایم این تولیدات دارای پشتوانه پژوهشی قوی بوده و پاسخگوی نیاز مبلغان باشند.

مسؤول گروه تبلیغی منادی حق اجرای کارها به صورت گروهی را از ویژگی های مهم این گروه تبلیغی دانست و ابراز کرد: ما سعی کرده ایم با توجه به دغدغه هایی که طلاب در بحث تبلیغ دارند، از ایده های آنها برای تولید آثار استفاده کنیم و این ایده ها را در قالب کتاب و یا نرم افزار تولید کنیم تا علاوه بر استفاده مخاطبان، مشوقی هم برای ادامه کار این طلاب باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله کارهایی که توسط دوستان و به صورت گروهی انجام شده بازخوردهای خوبی داشته است و خیلی از آنها را در مناطق مختلف اجرا کرده ایم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و همین موضوع سبب دلگرمی برای ادامه کار بوده است./872/ت302/ی

ارسال نظرات