۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۸۲۹۱۹
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

وحدت نیروهای انقلابی؛ راه علاج دردهای امروز

رییس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، راه علاج دردهای امروز را وحدت نیروهای دلسوز و انقلابی دانست و اظهار داشت: بر همین اساس بر همگان آشکار شد که باید حول یک جبهه جمع شوند.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، رییس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، صبح امروز پنجشنبه ۵ اسفندماه در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، گفت: همجوار با امام راحل(ره) و شهدای مدفون در بهشت زهرا هستیم و همین موضوع را به فال نیک می گیریم و به مقام این بزرگان ادای احترام می کنیم.

وی افزود: آنچه باعث حضور مردم و پیوند با جبهه مردمی نیروهای انقلابی است، برآمده از دو مساله اساسی است. نخستین آن دغدغه نسبت به شرایط کنونی است، به این معنا که نگران دلبستگی به دشمن هستند و در خصوص گرفتاری های مردم نگرانی دارند.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی اولین اصل بر خدمت است، امروز شاهد هستیم مطالبات رهبری روی زمین مانده است. برای مثال اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و فضای مجازی و غیره هنوز اجرایی نشده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در خصوص خطر از بین رفتن ارزش ها، عنوان داشت: امروز نگرانی جابجایی ارزش ها و ضد ارزش ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: راه علاج دردهای امروز، وحدت نیروهای دلسوز و انقلابی است. بر همین اساس بر همگان آشکار شد که باید حول یک جبهه جمع شوند. باید توجه داشت که جبهه یک حلقه وصل و پیوند اتصال بین نیروهای انقلاب است و می خواهد برادرانه و خادمانه تمام دلسوزان را حول محور اتقلاب، خط امام و رهبری منسجم کند.

رییس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، بیان داشت: در گذشته چنین کاری شکل نگرفته بود و امیدواریم این راه ادامه پیدا کند. انتخاب سال ۹۶ اولین ایستگاه این جبهه است و ادامه نیز خواهد داشت.

وی تاکید کرد: رسیدن و نیل به اصلح ترین گزینه ها برای جایگاه ریاست جمهوری، از اهداف مهم این جبهه است. باید مجموعه ای بر مسند کار بنشیند که از دل مردم و برای مردم باشد.

رییس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت کشور و عبور از گردنه های سخت، گفت: مردم ما به این دلیل در برابر تحریم ها و سختی ها ایستادگی کردند که رهبر و امام ایشان در ساده ترین شکل ممکن زندگی کرده اند.

وی گفت: امروز دشمن تلاش می کند که مردم به افرادی رای دهند که در راه آنها است، این موضوع بسیار خطرناک است و امام راحل(ره) نیز به آن اشاره کرده بودند./‌ ۸۵۶/ 202/ص

 

ارسال نظرات