۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۸۲۸۶۹
استاد حوزه علمیه:

دشمن هیچگاه منافع خود را کنار نمی گذارد

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دشمن هیچ وقت منافع خود را کنار نخواهد گذاشت، گفت: آمریکا همه اهداف شیطانی خود را همچنان که در برجام ثابت شده است به کل دنیا تحمیل می‌کند.
حجت الاسلام شجاعی

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام علیرضا شجاعی استاد حوزه علمیه قزوین امشب در مسجد مولاوردیخان قزوین با اشاره به اهمیت کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر نیازهای مردم مورد توجه مسؤولان قرار گیرد موضوع واگرایی از نظام، به ذهن مردم خطور نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: مسؤولیت در این نظام مقدس یک امانت الهی است اگر معتقد باشیم که همواره در محضر خداوند هستیم لحظه‌ای به این امانت خیانت نخواهیم کرد.

نبود ارزش‌های دینی موجب سست شدن پایه‌های اصلی نظام خواهد شد

وی با اشاره به مورد هدف قرار گرفتن ارزش‌ها و گرایش‌ها از سوی دشمنان خاطرنشان کرد: اگر ارزش‌هایی مانند شهادت طلبی، ایثار و عدالت به این سمت برود از آنجا که این امور نسبی هستند و پایه ثابتی ندارند، دیگر روحیه‌ای برای هویت ملی وجود نخواهد داشت و یکی از پایه‌های اصلی نظام سست خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به وصیت نامه امام خمینی(ره) درباره موضوع نفوذ ابراز کرد: امام بارها می‌فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد، اگر این نفوذ تحقق پیدا کند آن وقت فرهنگی در جامعه ابقا می‌شود که تعهدی به انقلاب و حفظ آرمان‌های انقلاب نخواهند داشت.

وی در ادامه فتح حلب را همانند فتح خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی حلب یکی از موفقیت‌های هم پیمانان سوری و تفکرات انقلابی است، این یک ظرفیت بزرگ در منطقه ایجاد کرده که بسیار قابل توجه است.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه امروز دشمن از تمام عرصه‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرده تا قدرت کشور اسلامی ما را تضعیف کند اظهار کرد: دشمن همچنان می‌داند با تفکر انقلابی که در کشور حاکم هست به این پیروزی‌ها نخواهد رسید و از این میدان راه به جایی نخواهد برد.

دشمن هیچ وقت دست از منافع خود نمی‌کشد

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن هیچ وقت منافع خود را کنار نخواهد گذاشت، تصریح کرد: آمریکا همه اهداف شیطانی خود را همچنان که در برجام ثابت شده است به کل دنیا تحمیل می‌کند همه جبهه جهانی که علیه ما ایجاد شده است در سایه برجام این نکته به طور کامل روشن شد و شکر خدا همه افکار شیطانی دشمن شکسته شد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز این پیروزی‌ها بدست آمده ظرفیت‌های عظیمی را در دنیا برای ما ایجاد کرده است، و دیدگاه ایران اسلامی برای همه ثابت شده است و در مقابل، کل دنیا شاهد بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکا بوده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما موظف هستیم همه این پیروزی‌های به دست آمده که بر گرفته از تفکر دینی و انقلابی  است را حفظ کنیم، ما باید تمام این ظرفیت‌ها را به شکل های مختلف حفظ کنیم و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم دشمن به راحتی در میان ما نفوذ خواهد کرد.

حجت الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: ما باید در مقابل این تهاجمات دشمن سنگر خوبی بسازیم و باید در مقابل دشمن احساس مسؤولیت پیدا کنیم چرا که زیربنای همه این پیروزی‌ها اعتقادات دینی ما بود.

وی در پایان گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به عقیده ما است، این را می‌داند که همه پیروزی‌های به دست آمده در تمام جبهه‌ها بر مبنای خلوص و ایمان است./202/873/ب1

ارسال نظرات