۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۸۲۸۶۶
نماینده مردم تبریز:

خدمت صادقانه به ملت پشتوانه‌ای محکم برای نظام است

سعیدی گفت: خدمتگزاری صادقانه به ملت که صاحبان اصلی انقلاب هستند؛ سبب جلب اعتماد و رضایت عمومی می شود و درنهایت پشتوانه‌ای محکم برای نظام خواهد بود.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به مشکلات اخیر مردم جنوب کشور اظهار داشت: سخنان مهم رهبر انقلاب خطاب به مسؤولان حجت را بر همگان تمام کرد و بایستی در رسیدگی به وضع مردم آن مناطق تعجیل شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در درس خارج خود ضمن همدردی با مردم خوزستان و مناطق سیل زده کشور از مسؤولان خواستند که برای علاج این مشکلات چاره اندیشی قطعی کنند، این سخنان رهبری نشان می دهد که مسؤولان باید از برخی تشریفات زائد و شعارگرایی در خدمت به مردم پرهیز کنند.

سعیدی با اشاره به این‌که هنر دولت یازدهم در فرافکنی مشکلات کشور است، تصریح کرد: مردم انتظار دارند؛ مسؤولان مشکلاتشان را حل کنند نه این که مشکلات را به گردن گذشتگان بیندازند، متأسفانه دولت خیلی زود وارد رقابت انتخاباتی شده و از خدمتگزاری به ملت غافل شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این حقیقت مسلم و اثبات شده ایمان داشت که خدمتگزاری صادقانه به ملت ایران که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند؛ موجب جلب اعتماد و رضایت عمومی می شود و در نهایت پشتوانه‌ای محکم برای نظام خواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که مردم خود پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمتگزار واقعی و نمایشی را تشخیص می‌دهند، افزود: مسؤولان بدانند که ملت خادمان حقیقی خود را فراموش نمی‌کنند، همچنان امروز پس از گذشت سال‌ها از دولت شهید رجایی به نیکی یاد می شود.

سعیدی با بیان این‌که دولت مسؤول مستقیم رسیدگی به مشکلات مربوط به استان خوزستان و مردم جنوب کشور است، افزود: بر اساس قانون نیز مسؤولیت اجرایی کشور بر عهده قوه مجریه و دستگاه های تابعه است و بخش های دیگر هم وظایف مختص به خود را دارند؛ اما اگر شاهد ناکامی متولیان امر در رفع این مضکلات هستیم باید ریشه‌یابی شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موضوع ریزگرد‌ها در منطقه جنوب کشور مسأله جدیدی نیست که مسؤولان سازمان محیط زیست با آن ناآشنا باشند، گفت: جالب است که این مشکل زیست محیطی نیز به دولت قبل و برخی مسائل غیرمنطقی ربط داده می شود، آیا زمان آن نرسیده که دولت با مردم صادق باشد؟/302/935/ب1

ارسال نظرات