۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۸۲۸۵۰
امام جمعه بابل:

طرح آشتی ملی برای احیای فتنه گران است

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان این مطلب که دانشجو باید عدالت‌خواه و عدالت‌محور باشد، گفت: دانشجو قشری متعهد، آرمانگرا و پویا است و همواره وضعیت کنونی جامعه را با آرمان های بلند انقلاب می سنجد.
دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل دیدار دانشجویان با امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار دانشجویان نخبه بسیجی شهرستان بابل با تاکید بر این مطلب که تمام خطوط سیاسی و اعتقادی در کشور باید بر اساس خط ولایت تنظیم شود، گفت: گفتمان امام راحل و وصیت شهدا همواره بر تبعیت کامل از ولایت فقیه است و این راه با عبور از مشکلات کشور، پیروزی و موفقیت ما را تضمین می کند.

وی افزود: هر جریان، حزب و تفکری در کشور که در خط و مسیر ولایت فقیه نباشد، از سوی آحاد ملت مطرود می شود و جایگاهی بین مردم ندارد.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل به پیوند عمیق میان مردم و ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: پیوند مستحکم و خلل ناپذیر میان مردم و ولایت فقیه یکی از عوامل اصلی موفقیت و پیروزی ما و شکست توطئه های مختلف علیه نظام اسلامی بود.

وی به موضوع طرح آشتی ملی در کشور از سوی برخی عناصر سیاسی پرداخت و خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که طرح آشتی ملی را در کشور مطرح و حمایت کرده اند از عناصر حامی جریان فتنه 88 بودند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی علل طرح آشتی ملی را برای ادامه حیات فتنه گران بیان و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند طرح آشتی ملی یک موضوع بی معنا است زیرا آحاد ملت متحد و منسجم در مسیر انقلاب قرار دارند.

وی افزود: افراد فتنه گر و حامیان آنها برای بازگشت و ادامه حیات سیاسی خود بعد از خسارت های سنگینی که به کشور در فتنه 88 ایجاد کردند، دست به طرح آشتی ملی زدند.

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که ملت ایران تکلیف خود را با فتنه گران و حامیان آنها در 9 دی ماه 88 مشخص کرد، گفت: ملت ایران با برنامه ریزان، مجریان و افرادی که هشت ماه آسیب هایی بزرگی را بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم به کشور وارد کرده اند، تکلیف خود را مشخص کرده است و امروز حتی صدای توبه ای از این دست افراد هم شنیده نشد.

وی به ابعاد دیگر خسارت فتنه 88 پرداخت و تاکید کرد: شهادت 22 نفر از بهترین افراد ملت ایران در فتنه 88 و پادویی استکبار و دشمنان قسم خورده نظام کمترین جرم نابخشودنی از سوی فتنه گران و حامیان آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی یکی دیگر از طرح آشتی ملی را برای بهره گیری از انتخابات آتی ریاست جمهور دانست و خاطرنشان کرد: جریان فتنه پشتوانه مردمی خود را از دست داده است و با طرح این مسائل می خواهد بدون حتی یک عذرخواهی و توبه به دامن ملت برگردد.

وی با انتقاد از طرح برخی مسائل دیگر مانند رفع حصر از سوی یکی از نمایندگان مجلس، افزود: حصر سران فتنه از روی رافت نظام اسلامی است و اگر نه براساس شواهد و اسناد قضایی در صورت محاکمه سران فتنه، کمترین مجازات آنها اعدام است.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با ابراز خوشحالی از دیدار با دانشجویان نخبه بسیجی، تصریح کرد: دانشجو در کنار جدیت در امر تحصیل، باید نسبت به جریان های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور احساس مسؤولیت کند و برای رفع آنها تلاش نماید.

وی ادامه داد: دانشجو، قشری عدالت خواه و مبارز در امر مقابله با فساد در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان این مطلب که دانشجو باید عدالت‌خواه و عدالت‌محور باشد، گفت: دانشجو قشری متعهد، آرمانگرا و پویا است و همواره وضعیت کنونی جامعه را با آرمان های بلند انقلاب می سنجد.

وی افزود: دانشجویان باید هوشیار، بیدار و بصیر در مقابل جریان های نفوذی که می خواهند از این قشر علیه اسلام و انقلاب سوء استفاده کنند، باشند./1313/202/ب1

ارسال نظرات