۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۸۲۸۴۵

فراخوان شرکت در مسابقه داستان‎ کوتاه زندگانی امام سجاد

رییس کمیته همایش بین المللی «تراتیل سجادیه» از برگزاری مسابقه‎‎ای تحت عنوان قصه‎‎های کوتاه زندگانی امام سجاد (ع) خبر داد.
جشنوراه بین المللی «تراتیل السجادیه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین المللی «تراتیل سجادیه» در سالروز شهادت امام سجاد (ع) که مصادف با 25 محرم 1439 قمری (24 مهر 96) از سوی آستان مقدس حسینی برگزار می‎شود.

جمال الدین شهرستانی رییس کمیته همایش بین المللی «تراتیل سجادیه» در این رابطه به خبرنگاران گفت: مسؤولان این همایش در نظر دارند که مسابقه‎ای تحت عنوان قصه‎‎های کوتاه برگزار کنند.

وی افزود: جوانان، ادیبان و نویسندگان می‎توانند داستان‎ها کوتاه از زندگانی امام سجاد (ع) نوشته و در این مسابقه بین المللی شرکت کنند.

رییس کمیته همایش بین المللی «تراتیل سجادیه» تصریح کرد: به سه تن از برگزیدگان این همایش جوایز نفیسی اعطا خواهد شد و به 10 تن دیگر لوح تقدیر تعلق می‎گیرد.

وی به شرایط  شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه باید داستان‎‎ها خود را  به زبان عربی فصیح بنویسند و بیش از 1500 و کمتر از 500 کلمه نباشد.

علاقمندان شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را تا 15 آگوست 2017 میلادی (6 شهریور 96) به فیس بوک این همایش ارسال کنند./994/ب903/د

 

ارسال نظرات