۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۴۸۲۸۴۳
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:

خائنان به آرمان های فلسطین جزء ریزش های مقاومت هستند

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارگرفتن مدعیان حمایت از فلسطین در کنار رژیم صهیونیستی، گفت: این خائنان و وطن فروشان را باید جزء ریزش های مقاومت قلمداد کرد.
سودانی مدیر دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز

ناصر سودانی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ترسیم نقشه راه است، ابراز داشت: چراغ مقاومت خاموش نشدنی است و از این نظر ملت و جوانان فلسطینی با آگاهی از چنین موضوعی دریافتند که در چارچوب احکام الهی و با انگیزه الهی و دینی و حضور عملی در صحنه می توان فلسطین را آزاد کرد.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: ملت فلسطین آگاه است که قرار گرفتن مقاومت در چارچوب احکام شرعی پیروزی الهی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد برخلاف حرکت و فعالیت براساس مکاتب مادی، ناسیونالیستی و نژادپرستانه که دستاوردی برای آنها نداشت.

تحلیلگر مسائل سیاسی با ابراز تأسف از اینکه در مسیر مبارزه با صهیونیسم برخی گروه های فلسطینی و حاکمان مردود شدند، افزود: این مردودی ها که پیش از آن شعار مبارزه با رژیم صهیونیستی را سر دادند؛ امروز باید جزء ریزش های مقاومت قلمداد شوند.

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به برملا شدن رفتار سیاسی برخی گروه های فلسطینی و حاکمان اسلامی و قرار گرفتن آنها در صف رژیم اشغالگر قدس اشاره و عنوان کرد: تغذیه مالی برخی گروه های فلسطینی از اربابان نوکر رژیم غاصب، آنها را به کنار گذاشتن سلاح مقاومت و ضربه وارد کردن به پیکره محور مقاومت واداشت.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در نگاه مبارزان حقیقی و حاضران در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ابومازن و جبهه آزادی بخش فلسطین که خیانت هایی از جمله قرار دادن اطلاعات جوانان شهادت طلب و خانواده های آنها در اختیار رژیم صهیونیستی و طرح های سازش کارانه را پذیرفتند، افردی ناموفق، وطن فروش و خائن هستند.

سودانی به ارتباط عمیق و شدید جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مقاومت اشاره و خاطرنشان شد: اعتقاد نیروهای مقاومت آزادی فلسطین از نهر تا بحر و نابودی رژیم صهیونیستی است و نظام اسلامی در رابطه خود بی تعارف و از کسی واهمه ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه عِده و عُده و توانمندی ها از هدف مقدس آزادی فلسطین و عدم به رسمیت شناختن رژیم غاصب حمایت می کند، ابراز داشت: این اهداف دکترین نظام اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی و آزادی فلسطین خواهد بود و در سخنان رهبر معظم انقلاب بشارت های باطل بودن رژیم اسغالگر قدس را شاهد هستیم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه «ان الباطل کان زهوقا» و روایت «ان للحق دوله و للباطل جوله» گفت: نابودی رژیم باطل صهیونیستی نیازمند اتحاد و تعلق خاطر همه مسلمانان به ویژه ملت فلسطین نسبت به آزادسازی قدس است و امروزه ملت فلسطین به هویت واقعی خود دست پیدا کرد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان اظهار داشت: مقاومت در فلسطین هر چند که به آزادسازی کامل فلسطین دست نیافت اما رفتارهای توسعه طلبانه رژیم جعلی را متوقف و نقشه ها را برملا ساخت./302/9456/ب1

ارسال نظرات