۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۸۴۲
امام جمعه سردشت دزفول:

مقاومت در برابر استکبار سنت الهی است

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب درباره حمایت از مقاومت گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار سنت الهی که ثمره آن پیروزی است.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ابراز داشت: مقاومت تنها راه پیروزی حزب الله، ملت فلسطین و آزادسازی قدس است و در صورت بر زمین گذاشتن پرچم مقاومت در فلسطین، گروه ها و جوانان دیگری آن را برخواهند افراشت.

امام جمعه سردشت دزفول گفت: متأسفانه آمریکایی ها، صهیونیست ها و کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی و قطر با تبلیغات خود بخشی از گروه ها و افراد مبارز را تطمیع و امکانات مالی و رفاهی در اختیار آنها قرار دادند و خللی در فعالیت های این گروه ها در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس ایجاد کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول اظهار داشت: گروه های جهادی دیگری بر محور مقاومت ایستادگی کردند؛ چرا که مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار سنتی الهی و ثمره آن پیروزی است.

حجت الاسلام نصیری خاطرنشان کرد: برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران به دلیل وقوع انقلاب اسلامی و همچنین ام القرای جهان اسلام بودن ایران است؛ زیرا انقلاب اسلامی تکیه گاه مستضعفان جهان و به همه مسلمانان تعلق دارد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری های امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب، حمایت از حزب الله و فلسطین، مقاومت تأسیس شد.

 امام جمعه سردشت دزفول سخنان رهبرمعظم انقلاب را تقویت کننده روحیه مقاومت در میان فلسطینی ها و ادامه دادن مبارزه تا به دست آوردن پیروزی دانست و افزود: برداشتن چفیه رهبر معظم انقلاب و انداختن چفیه فلسطینی بر دوش ایشان نشان از یکی بودن مسیر و امیدواری فلسطینی ها به ولی فقیه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول ابراز داشت: تمام امیدهای مقاومت به سیاست ها و سخنان رهبر معظم انقلاب است زیرا جهان اسلام از سوی رهبری مدیریت و مشکلات آن را برطرف می کند./9456/303/ب1

ارسال نظرات