۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۸۲۸۲۶

تأکید نماینده آیت الله سیستانی بر توجه خواهران طلبه به وظایف خود در خانواده

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در دیدار با خواهران طلبه مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) خواستار توجه آنان به حقوق خانواده‎هایشان شد.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم اولین سالگرد تاسیس مدرسه علمیه خواهران امام محمدباقر(ع) با مشارکت مرکز حضرت زینب (س) وابسته به آستان مقدس حسینی برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی در این مراسم خاطرنشان کرد:خواهران طلبه باید به  وظایف خود در منزل نظیر اهتمام به خانواده و کودکان در کنار تحصیل علوم اسلامی توجه کنند و احکام شرعی، حقوق و وظایف خود نسبت به خانوادههایشان را فراگیرند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و اظهار داشت: مردم باید به صورت صحیح از شبکه‎های اجتماعی استفاده کنند زیرا آسیب‎های بسیاری بر خانوادهها و کودکان دارد.

گفتنی است  مدرسه علمیه خواهران امام محمد باقر (ع) یکی از مدارس دینی وابسته به دفتر حضرت آیت الله سیستانی است و در زمینه آموزش علوم دینی به زنان و آموزش قرآن به کودکان فعالیت می‎کند./994/ب903/د

ارسال نظرات