۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۸۲۸۰۴
آیت‌الله ایمانی:

کارهای فرهنگی احتیاج به نوآوری دارد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: روش‌های تکراری بی‌نتیجه است و باید گروهی با بررسی و فکر، کارهای نو ارائه دهند ولو ظاهر کارها فرهنگی نباشد اما نتیجه فرهنگی بدهد.
آیت الله اسدالله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، صبح امروز در دیدار معاون فرهنگی شهرداری شیراز گفت: کارهای فرهنگی احتیاج به نوآوری دارد و کارهای کلیشه‌ای جوابگو نیست.

وی با اشاره به روش‌های نوین مورد استفاده دشمن جهت دسترسی به اهداف خود، افزود: روش‌های تکراری بی‌نتیجه است و باید گروهی با بررسی و فکر، کارهای نو ارائه دهند ولو ظاهر کارها فرهنگی نباشد اما نتیجه فرهنگی بدهد.

آيت‌الله ایمانی اظهار داشت: کار باید دائماً نو شود و این نو شدن به فکر احتیاج دارد. اینکه رهبر معظم انقلاب دائماً تذکر می‌دهند که مسائل بر اساس کار و خرد باشد به خاطر این است که نوآوری وجود داشته باشد و این تازگی جاذبه ایجاد کند.

وی محور بودن مساجد در فعالیت‌های فرهنگی را ضرورت دانست و تصریح کرد: باید کوشش کنیم خروجی کار برای جامعه ملموس و روشن باشد و نتیجه قابل رؤیت باشد. اینکه هزینه و تلاش انجام گیرد اما نتیجه‌ای به جامعه ارائه نشود، درست نیست.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در مدیریت میانی استان فارس جریانی حاکم بوده که تلاشش بر این است که شیراز را از حرم سوم اهل‌بیت(ع) بودن خالی کند و به مسائلی که مایل هستند، برگردانند.

وی در پایان گفت: چه حاکمیت اصلی در اختیار گروه‌های اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب، تفاوتی نمی‌کند و این یک خطر است و تمام فعالیت‌های فرهنگی را ضایع می‌کند و جهت‌گیری‌ها را تغییر می‌دهد و دگرگون می‌سازد و باید برای این مشکل، فکری اصولی و اساسی داشت./۹۱۹/202/ب1

ارسال نظرات