۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۸۲۷۴۲
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق:

قتل جوانان نشان دهنده اوج بحران حقوقی و انسانی در بحرین است

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، ادامه سیاست قتل مردم بحرین از سوی آل خلیفه را محکوم کرد.
حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در پیامی، شهادت عبدالله العجوز از جوانان بحرینی به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه را به ملت بحرین و خانواده این شهید، تبریک و تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: این جوان همانند سایر شهدا در راه دستیابی به آزادی و عدالت و کرامت و همچنین برپایی دولت مبتنی بر قانون جان خود را از دست داد.

این روحانی بحرینی افزود: خونریزی و استفاده از سیاست سرکوب در بحرین که در روزهای گذشته 7 شهید به جای گذاشت، به صورت غیرقانونی ادامه یافته و بر وضع بحرانی حقوقی و انسانی در این کشور دلالت می کند.  

حجت الاسلام الدیهی اظهار داشت که کشتار شهروندان بحرینی یک پیام به جامعه جهانی و کشورهای منطقه نسبت به اوضاع وخیم و اوج سیاست تروریستی است که در کنار سرکوب دینی و سیاسی کشور صورت می گیرد.

عضو ارشد الوفاق بحرین تأکید کرد: رخدادهای کنونی بحرین بر اهمیت برپایی دموکراسی و عدالت در کشور تأکید دارد. عقب نشینی از مطالبات دموکراسی و احترام به حقوق بشر و گرفتن قدرت از سوی ملت غیرمنطقی و نامعقول است.

گفتنی است نیروهای امنیتی این کشور بامداد دوشنبه به منطقه النویدرات در جنوب منامه یورش برده و یک جوان به نام «عبدالله العجوز» (21 ساله) را پس از تیراندازی بازداشت کردند.

این جوان بحرینی در اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات