۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۲۶۸۱
آیت الله طبرسی:

دفاع از انقلاب و آرمان های نظام دغدغه اصلی نیروی انتظامی باشد

آیت الله طبرسی با بیان این که دفاع از انقلاب و آرمان های نظام و رهبری همواره باید دغدغه نیروی انتظامی کشورمان باشد، گفت: خوشبختانه عملکرد نیروی پلیس نیز نشان دهنده همین مسأله است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی، از پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش جامعه یاد کرد و گفت: خدمات ارزشمند این نیرو در برقراری امنیت و آرامش برای مردم و جامعه هیچ گاه فراموش ناشدنی نیست.

وی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان یاد کرد و با بیان این که این امنیت بالا مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه نیروی پرتلاش پلیس است، افزود: امروز فرزندان ایران اسلامی با اقتدار و صلابت با کوچکترین تحرک کسانی که به دنبال نا امن کردن کشور هستند برخورد خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور تأثیرگذار و با اقتدار نیروی انتظامی موجب کاهش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی شده است، تصریح کرد: نیروی پلیس کشورمان هیچ همواره از بروز ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در جامعه جلوگیری خواهد کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که بسیاری از توطئه های دشمنان در داخل کشور با اقتدار و هوشیاری نیروی پلیس خنثی می شود، خاطرنشان کرد: هرچه توانمندی و اقتدار نیروی پلیس بیشتر تقویت شود به حتم موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دفاع از انقلاب و آرمان های نظام و رهبری همواره باید دغدغه نیروی انتظامی کشورمان باشد، تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد نیروی پلیس نیز نشان دهنده همین مسأله است که این نیروی انقلابی همواره در جهت حفظ و حراست از انقلاب و نظام گام برداشته است.

آیت الله طبرسی با بیان این که وجود امنیت نخستین و مهم ترین نیاز هر جامعه ای محسوب می شود، تصریح کرد: اگر امنیت در یک کشور وجود نداشته باشد به حتم شاهد هرج و مرج و بحران های مختلفی در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به ارتباط دوسویه مردم و نیروی پلیس اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه مردم نیز از عملکرد پلیس بسیار راضی هستند، خاطرنشان کرد: رضایت مردم بزرگترین و مهم ترین پشتوانه برای نیروی زحمتکش پلیس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش همه جانبه دشمنان در بر هم زدن نظم و امنیت کشورمان اشاره کرد و با بیان این که هیچ تحرکی در نظر چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، بیان داشت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت با اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و اجازه ایجاد کوچکترین تحرک را به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نخواهند داد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تلاش کردند مانع رشد و تعالی انقلاب شوند، ادامه داد: در این مسیر از هر توطئه ای علیه انقلاب استفاده کردند تا مانع رشد انقلاب شوند، اما ایستادگی و مقاومت مردم مانع تحقق اهداف آنها شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند و تأثیرگذار در عرصه جهانی تبدیل شده است، گفت: همه قدرت های مستکبر جهانی بسیج شدند تا مانع پیشرفت انقلاب شوند، اما در برابر عظمت ملت ایران زانو زدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ملت بزرگ ایران را مردمی شکست ناپذیر معرفی کرد و با بیان این که این ملت بحران ها و مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی همه کشورهای قدرتمند جهان از صدام حمایت کردند، اما در نهایت با شکست رژیم بعث عراق مواجه شدند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان باید بدانند که ملت ایران از تهدید و تحریم ها هراسی ندارند، خاطرنشان کرد: در 38 سال اخیر ثابت شد که تحریم و تهدید هیچ تأثیری بر اراده پولادین ملت ایران در رسیدن به اهداف متعالی نظام و انقلاب ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ایران تا پای جان بر عهد خود با انقلاب، نظام اسلامی و رهبری خواهند ماند، بیان داشت: مشکلات و سختی ها هیچ گاه نتوانسته موجب فاصله گرفتن مردم از انقلاب و نظام شود و این حمایت ها همواره با قدرت ادامه دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در شرایطی در امنیت کامل به سر می برد که وضعیت منطقه بسیار بحرانی است، خاطرنشان کرد: سیاست های غلط آمریکایی ها در منطقه موجب ایجاد بحران های گسترده در کشورهای اسلامی منطقه شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها به دلیل منافعی که در خاورمیانه داشتند با همکاری برخی حکام عربی  کشورهای اسلامی را به خاک و خون کشیدند، تصریح کرد: امروز حاصل این سیاست های مداخله جویانه و استکباری آمریکا در منطقه به کشتار صدها هزار انسان بی گناه و بی خانمان شدن میلیون ها انسان شده است.

وی با بیان این که امروز همه سیاست های آمریکایی ها با مدیریت جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است، بیان داشت: امروز همه کشورهای جهان به نقش جمهوری اسلامی در مدیریت منطقه اذعان دارند و این نشان دهنده اقتدار کشورمان است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار استکبار ستیزی در جهان است، تصریح کرد: بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان نیز همراه با ایران اسلامی در حال مبارزه با نظام های استکباری جهان هستند و همه این ها به برکت انقلاب اسلامی است./1317/202/ب1

ارسال نظرات