۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۸۲۶۰۴

رژیم صهیونیستی سعی در حذف یک کشور از نقشه جغرافیا داشت

در آغاز پیدایش این مشکل (رژیم صهیونیستی) و مصیبت بزرگ برای دنیای اسلام، غفلت‌هایی صورت گرفت و تدبیر درستی برای مقابله با این مشکل دیده نشد و به کار نرفت.
فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فلسطین یک کشور تاریخی است. در طول تاریخ، کشوری وجود داشته است به نام فلسطین. عده‌ای با پشتیبانی قدرت‌های ستمگر عالم آمده‌اند با عنیف‌ترین و شدیدترین وجهی این ملت را بیرون کردند –که امروز چند میلیون آواره فلسطینی در کشورهای همجوار فلسطین اشغالی و در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند؛ اغلب هم توی اردوگاه‌ها- در واقع آمدند کشور را از صحنه جغرافیا حذف کردند، ملت را به کلی از هستی ساقط کردند، یک واحد جغرافیایی جعلی و جدیدی به جای آن تحمیل کردند و اسمش را گذاشتند اسرائیل. ببنید منطق چه اقتضا می کند؟ حرفی که ما در مورد مساله فلسطین داریم، یک حرف شعاری نیست؛ یک حرف صددرصد منطقی است.

اشغال این سرزمین بر اساس یک طرح چند جانبه، پیچیده و با هدف جلوگیری از اتحاد و پیوستگی مسلمانان و پیشگیری از تاسیس مجدد حکومتهای قدرتمند مسلمان بود. دلایلی در دست است که نشان می‌دهد صهیونیست‌ها با نازی‌های  آلمان روابط نزدیک داشتند و ارائه آمارهای اغراق آمیز از کشتار یهودیان، خود وسیله‌ای برای جلب ترحم افکار عمومی و زمینه سازی برای اشغال فلسطین و توجیه جنایات صهیونیست‌ها بوده است.

حتی دلایلی در دست است که عده‌ای اراذل و اوباش غیریهودی شرق اروپا را به نام یهودی به فلسطین کوچانیدند تا با پوشش حمایت از بازماندگان قربانیان نژادپرستی، یک حکومت معاند اسلام را در قلب جهان اسلام نصب کنند و پس از سیزده قرن، یک گسستگی بین مشرق و مغرب اسلامی ایجاد نمایند. در آغاز، مسلمانان غافلگیر شدند؛ چون از کنه طرح صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها مطلع نبودند.

صهیونیست‌ها از اهداف خودشان منصرف نیستند. هدف «از نیل تا فرات» را که بر زبان آورده اند، پس نگرفته‌اند. هنوز هم قصدشان این است که از نیل تا فرات را بگیرند! منتها، استراتژی صهیونیست‌ها این است که ابتدا با حیله و ترفند، جای پای خودشان را قرص کنند و بعد که جای پا محکم شد، با فشار، حمله، آدمکشی، استفاده از زور و خشونت، تا جایی که می‌توانند پیش بروند! این‌ها همین که با یک مقابله جدی –چه مقابله سیاسی و چه نظامی- رو به رو شوند متوقف می‌شوند و باز در خط حیله و ترفند می‌روند  تا بتوانند با مکر یک قدم دیگر به جلو بردارند! وقتی یک قدم به جلو برداشتند، مجددا همان فشار و خشونت را اعمال می‌کنند. این کاری است که از شصت، هفتاد سال پیش تا به امروز انجام داده اند.

طبق اسنادی افسرانگلیسی که در فلسطین مسئول کاری بوده، در گزارش خود می‌نویسد: «ما به مردم فلسطین گفتیم کسانی که وارد فلسطین می‌شوند، متخصص و مهندس اند، دکترند و فلان و بهمانند که می‌آیند کشور شما را آباد کنند! وقتی هم سرزمین شما را آباد کردند، می‌روند.»/881/ 102/ص

ارسال نظرات