۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۸۲۵۸۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

ملت ایران با فتنه گران آشتی نخواهند کرد

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه آشتی ملی از سوی برخی از گروه‌های سیاسی به ویژه ورشکستگان سیاسی مطرح می‌شود، گفت: ملت با این عده فتنه گر که در روز عاشورا به مقدسات توهین کردند آشتی نخواهند کرد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه آشتی ملی از سوی برخی از گروه‌های سیاسی به ویژه ورشکستگان سیاسی مطرح می‌شود، اظهار داشت: این گروه ها چون نمی توانند پاسخگوی ملت ایران باشند به دنبال تغییر مسیر ملت با عناوین ساختگی هستند.

وی ادامه داد: این گروه ها تلاش دارند با چنین عناوینی به خواسته خود جامه عمل بپوشانند تا آنکه مقام معظم رهبری این قضیه را برای همیشه رو کرد و روشن نمود آنهایی که به دنبال مسأله آشتی ملی هستند، می‌خواهند مسیر ملت ایران را تغییر دهند و دوقطبی خود ساخته را القا و در نهایت ایجاد کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند، ابراز داشت: قهری وجود ندارد، البته ملت ما با کسانی که در سال ۸۸ به عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که این ملت در ۲۲ بهمن و روز قدس و انتخابات به‌صورت متحد و یکپارچه درصحنه هستند، آشتی ملت یعنی چه و چه معنایی دارد؟ مگر این ملت با یکدیگر سر جنگ دارند؟ مگر ما با یکدیگر قهر هستیم؟ البته عده‌ای با مردم قهرند! البته آنهائی که از این نظام و ولایت منفک شده‌اند، با ما قهر هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: عده‌ای از این نظام و انقلاب جدا شده‌اند و خود را انقلابی تصور می‌کنند، زمانی که شیخ اصلاحات که امروز در رابطه با پرچمداری فتنه سال ۸۸ محصور است، در کرسی مجلس به‌عنوان رییس مجلس شورای اسلامی می گوید که شورای نگهبان وارد فازی دیگر است.

وی با بیان اینکه حقیقت آن بود که خود این اشخاص وارد فاز دیگری شده بودند، ابراز داشت: آنهایی که وارد فاز دیگری شده‌اند، آنهایی که با این ملت قهر کرده‌اند، بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند، اما بدانند مردم یکپارچه و متحد هستند و با یکدیگر قهر نخواهند کرد.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: این ملت با هم صمیمی، یک دل و یک پارچه هستند و با کسانی قهر هستند که به دیده چپ به انقلاب و خون شهدا و ولایت و پرچم امام حسین (ع) نگاه می‌کنند و یا به عبارت روشن‌تر این ملت با فتنه گران قهر هستند.

وی افزود: باید از همین امروز حواسمان باشد که در آستانه انتخابات این گروه در فکر ایجاد راه‌های دیگری هستند، باید به فرمایشات ولی امر مسلمین تأسی کنیم و ببینم که رهبر ما را به کجا می برد، این بیانات صریح بود و هیچ گونه ابهامی نداشت و اگر کسی اظهار بی‌اطلاعی و نادانی کند، در روز قیامت نخواهد توانست جواب بدهد./302/854/ب1

ارسال نظرات