۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۸۲۵۷۲
مدیر حوزه علمیه شهداد:

مسأله فلسطین نباید از ذهن ها فراموش شود

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که یکی از دغدغه های رهبر انقلاب این است که مسأله فلسطین نباید از ذهن ها فراموش شود، گفت: کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل می خواهند فلسطین را نابود و قبله مسلمین را از مسلمانان بگیرند و وظیفه تمام مسلمانان است که از فلسطین حمایت کنند.
فلسطین

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: حمایت از فلسطین از اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: یکی از دغدغه های رهبر انقلاب در سال های اخیر این است که مسأله فلسطین نباید از ذهن ها فراموش شود زیرا فلسطین قبله اول مسلمین بوده و دشمن اجازه ورود به آن جا را ندارد.

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز در کنفرانس اتحادیه عرب در تهران در مورد مسأله فلسطین بیاناتی را داشتند، اظهار داشت: کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل می خواهند فلسطین را نابود و قبله مسلمین را از مسلمانان بگیرند و وظیفه تمام مسلمانان هست که از فلسطین حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد کشور در فتنه 88 شعارهایی را به این مضمون که نه غزه و نه لبنان سر می دانند و باید این منافقان بدانند که اگر دشمن بتواند فلسطین را بگیرد، اسلام شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که اسرائیل یک شکست خورده محسوب می شود، ابراز داشت: مقاومت اسلامی در کشور های لبنان، عراق، یمن، سوریه، فلسطین و ایران روز به روز در حال گسترش بوده و دشمن بداند که با مقاومت اسلامی روبرو است.

وی تصریح کرد: هدف دشمن در منطقه این است که با تهدیدهای خود اسلام را نابود کند و منافعی را برای خود بردارد و کشورهای منطقه را به سمت تجزیه راهنمایی کند تا به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که امروزه اسرائیل به فکر خراب کردن شهرهای فلسطین افتاده تا اسرائیل را بزرگتر کند، ابراز داشت: اتحادیه عرب همچون عربستان از فریب خوردهای آمریکا و انگلیس بوده و اتحادیه عرب بداند که دشمن به فکر شما نبوده بلکه می خواهد منافع شما را بدزدد.

عربستان به کشوری ترسو در جهان تبدیل شده است

مدیر حوزه علمیه شهداد بیان داشت: عربستان برای کشورهای منطقه به یک کشور ترسو شناخته شده است و تمام هدفش این است که ایران اسلامی را از بین ببرد.

وی اظهار داشت: کشورهایی همچون امارات یا بحرین مجبورند از عربستان حمایت کنند زیرا اگر حمایت نکنند عربستان منافعی را مثل نفت در اختیار آن ها قرار نمی دهد اما کشورهای اتحادیه عرب باید بدانند که آمریکا به فکر دزدیدن نفت منطقه است.

استاد حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که برگ برنده در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با فرمانروایی رهبر انقلاب توانسته امروزه در بین کشورهای جهان، شهرت خاصی را پیدا کند و به کشوری تبدیل شود که کسی حق بدگویی به این کشور را نداشته باشد.

وی ابراز داشت: اصول اسلامی و فراموش نکردن ارزشهای دوران دفاع مقدس و مقاومت در برابر دشمن توانسته ایران اسلام پیشرف خاصی را پیدا کند و کشور ایران به لطف تحریم ها توانست از جهت مختلف پیشرفت کند و دشمن فکر نکند با تحریم می تواند کشور ایران را نابود کند.

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که مردم ولایت بودن خود را به رهبر انقلاب در عمل نشان دهند، اظهار داشت: تنها راهی که می تواند کشور را از شر دشمنان نجات دهد پیروی از ولایت فقیه است./302/9707/ب1

ارسال نظرات