۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۸۲۵۶۵

شهادت سه تن از روحانیان رزمنده در مناطق عملیاتی موصل

سه تن از روحانیان رزمنده فعال در ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی در منطقه عملیاتی موصل به درجه رفیع شهادت رسیدند.
شهدای عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی حضور مستمر اعضای ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان قدس علوی سه تن از روحانیان فعال در این ستاد که در منطقه عملیاتی موصل مستقر بودند بر اثر انفجار بمبی که از سوی نیروهای داعش کار گذاشته شده بود به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق بیانه ای به این مناسبت صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (169) فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ (170) يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ (171) (آل عمران)

ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق با نهایت افتخار وعزت خبر شهادت سه تن از دلاوران مبلغ را که به فراخوان مراجع عظام لبیک گفتند و به میدان حق علیه باطل شتافتند اعلام مى دارد.

اين سه شهيد دلاور حجج الاسلام شیخ طعم فرج المرشدی و شیخ عبدالغفار نوری المنصور و شیخ رضا عبدالرزاق المیاحی هستند که روز گذشته بر اثر انفجار بمبی که از سوی نیروهای دشمن کار گذاشته شده بود به شهادت رسیدند.

در ادامه حجت الاسلام عادل السودانی رییس ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: امروز بر اثر انفجار یک بمب در منطقه (البو سیاف) واقع در بخش شرقی شهر موصل که به تازگی آزاد شده سه تن از عزیزان دلاور به شهادت رسیدند وشش تن دیگر زخمی شدند.

السودانی افزود: در این حمله تروریستی حجج الاسلام شیخ تحسین المنصوری، رشید الوائلی، شیخ سید علی المسافر، بادی رمضان، جواد کاظم شبیب و احمد رحیم زخمی شدند./994/ب103/د

ارسال نظرات