۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۸۲۴۶۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان دلسوز مردم باشند/ مشکلات مردم باید خواب را از چشمان مسؤولان برباید

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به گله مندی ملت از مسؤولان، گفت: مسؤولان باید بدانند که مردم در بعضی از مسائل گلایه داشته و از عملگرد برخی از مسؤولان راضی نیستند، مسؤولان باید دلسوز مردم و نظام اسلامی باشند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه عملکرد بد مسؤولان مردم را از نظام اسلامی ناراضی خواهد کرد، اظهار داشت: مسؤولان به وظایف خود بیشتر دقت کنند و عامل به مسؤولیت های خود باشند.

وی با اشاره به گله مندی ملت از مسؤولان، تصریح کرد: مسؤولان باید بدانند که مردم در بعضی از مسائل گلایه داشته و از عملگرد برخی از مسؤولان راضی نیستند، باید تمام توان کشور در جهت پیشبرد اهداف عالی انقلاب، نظام و اسلام ناب محمدی به کار گرفته شود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر دلسوزی مسؤولان و انجام مسؤولیت های محوله، ادامه داد: مسؤولان باید دلسوز مردم باشند و به دنبال رفع مشکلات مردم تلاش خود را مضاعف کنند، باید امکانات موجود در جهت حل مشکلات به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید از خود مردم باشند و مشکلات آنها را با حضور در میان جامعه درک و لمس کنند، تصریح کرد: اگر مسؤول ما مردمی نباشد و مشکلات مردم را درک نکند برای این ملت کاری نخواهد کرد و تنها به دنبال سودجویی خود خواهد بود.

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید مضاعف بر حل مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی، مردم بوده و مردم باید نمره دهند که آیا مسؤولان در عملکرد خود موفق عمل کرده اند یا نه، نباید اجازه دهیم که مسؤولان کشور در خواب باشند و مردم گرفتار در مشکلات بسیار، رنج ببرند.

وی با اشاره به شرایط سخت و دشوار مردم جنوب کشور و رنجش مردم استان خوزستان از مسأله ریزگردها، تصریح کرد: باید به این امر رسیدگی صورت گیرد، مردم این استان سالها است که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و امسال نیز در این هوای سرد با مشکل قطعی برق مواجه شدند.

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد: همچنین مردم گرفتار در سیل در استانهای جنوبی نیز باید مورد توجه قرار گیرند و امدادرسانی و حل مشکلات آنها در اولویت کاری باشد، مشکلات مردم در این شرایط باید خواب را از چشمان مسؤولان عالی کشور برباید./854/302/ب2

ارسال نظرات