۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۸۲۴۶۲
به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان؛

جلسه تقدیم احکام هیأت امنای مساجد شهر مشهد برگزار می شود

جلسه تقدیم احکام هیأت امنای مساجد شهر مشهد 4 اسفند ماه با حضور هیأت امنای مساجد مشهد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مشهد برگزار می شود.
مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان

حجت الاسلام محمد اسماعیلی، مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری جلسه تقدیم احکام هیأت امنای مساجد شهر مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه این مراسم آخرین برنامه همایشی مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال 95 است، ادامه داد: از ابتدای سال آینده این همایش ها با سبک و سیاق جدیدی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان با اشاره به اینکه برخی از افراد برای نخستین بار عضو هیأت امنای مساجد می شوند، گفت: این جلسات برای آموزش ابتدایی و اطلاع از شرح وظایف لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در این جلسه حجت الاسلام محمد ذاکری مدیر اوقاف ناحیه یک مشهد و حجت الاسلام سید علی امیرفخری معاونت اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان به سخنرانی خواهند پرداخت، ادامه داد: این مراسم که با حضور 450 نفر از اعضای هیأت امنای مساجد مشهد برگزار خواهد شد، به هیأت امنای 90 مسجد مشهد، احکام آنها تقدیم خواهد شد.

یادآور می شود؛ مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام در بلوار اول طبرسی، طبرسی 58 واقع شده است./303/859/ب1

ارسال نظرات