۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۸۲۴۵۳
مدیر سفیران هدایت تبریز:

ایجاد سطح 3 سفیران هدایت در آذربایجان شرقی نیازمند بسترسازی است

حجت الاسلام زارع زاده نجفی با بیان اینکه سفیران هدایت تبریز در دو سطح در جهت تربیت مبلغ فعالیت دارد، گفت: سفیران هدایت در استان بستر لازم را برای سطح سه ندارد.
سفیران هدایت

حجت الاسلام لطف الله زارع زاده نجفی، مدیر سفیران هدایت تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به سطح مطلوب علمی این مجموعه، اظهار داشت: از طلاب مدرسه سفیران هدایت تبریز یک نفر در میان 25 نفر از برگزیدگان المپیاد علمی کشوری دارای مقام شد.

وی با اشاره به تحصیل 150 طلبه در این مدرسه علمیه، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این مدرسه علمیه اقدام به پذیرش 40 نفر خواهد کرد، پذیرش مدارس علمیه سفیران هدایت از 10 بهمن ماه آغاز شده است و از متقاضیان دیپلم به بالا پذیرش می شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت تبریز با بیان اینکه سفیران هدایت تبریز مجموعه ای زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه و معاونت تبلیغ در سراسر کشور و در دو سطح تأسیس شده است، ابراز داشت: طلابی که گرایش به امر تبلیغ داشته و سعی دارند به عنوان مبلغ اسلامی به امر تبلیغ اشتغال داشته باشند، در این مجموعه در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: مجموعه سفیران هدایت در استان آذربایجان شرقی در زمینه تبلیغ، موفق به تربیت تعدادی از مبلغان شده است که فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر عده ای به ادامه تحصیل در سطح سه دوره های بلند مدت اشتغال دارند و جمعی دیگر نیز به امر تبلیغ مشغول هستند.

حجت الاسلام زارع زاده نجفی با اشاره به اینکه سفیران هدایت با هدف امر تبلیغ تأسیس شده است، بیان داشت: سفیران هدایت با برنامه های فشرده و جامع تلاش دارد در کوتاه مدت مبلغان به روز و جامع را در کنار دروس حوزوی تربیت و تحویل جامعه دهد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت تبریز با بیان اینکه سفیران هدایت تبریز در دو سطح در جهت تربیت مبلغ فعالیت دارد، ابراز داشت: سفیران هدایت در استان بستر لازم را برای سطح سه ندارد، ایجاد سطح سه سفیران هدایت نیازمند سه مدرسه سطح دو در استان است که ما تنها یک مدرسه در استان داریم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد بستر لازم برای ایجاد سطح سه در استان هستیم و پیگیری های لازم صورت گرفته است./854/302/ب2

ارسال نظرات