۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۸۲۴۴۳
علمای بحرین:

قتل و خونریزی سبب تسریع در سرنگونی نظام می شود

علمای بحرین با محکومیت قتل یکی از جوانان این کشور از سوی نیروهای آل خلیفه، قتل و خونریزی را عامل تسریع در سرنگونی نظام توصیف کردند.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین با صدور پیامی، به شهادت رسیدن یکی از جوانان این کشور به نام عبدالله حسین العجوز به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: ارتحال شهید عبدالله حسین العجوز که به دست تروریسم وحشی دولتی به قتل رسید را به ملت بزرگ و مقاوم بحرین و خانواده این شهید عزیز تسلیت عرض می کنیم.

علمای بحرین افزودند: بی مبالاتی نظام دیکتاتوری نسبت به خون حرام به اوج رسیده است و برای همگان آشکار شده که آزادی عمل برای قتل و ریختن خون شهروندان بحرینی به نیروهای سرکوبگر و تروریستی داده شده است.

آنان تصریح کردند: خون این شهیدان کاملا بر خلاف آموزه های دینی و قانون و انسانیت ریخته شده و جنایت وحشیانه و بزرگی رقم خورده است. بازداشت و قتل یک شهروندان بی گناه اوج وحشی گری به شمار می آید.

علمای بحرین با اشاره به اینکه ملت بحرین راه شهادت را برگزیده است، ادامه دادند: ملت بحرین بارها اعلام کرده که مرگ را با شهادت می میراند و با نبرد علیه دیکتاتوری، زندگی با عزت و کرامت جاویدان را زنده نگه می دارد. ملتی که چنین راهی را در پیش گرفته است به هیچ وجه دچار خلل در عزم و اراده نمی شود.

در بخش پایانی این پیام تأکید شده است: اعتقاد نظام مبنی بر پایان بحران و خاموش کردن انقلاب با استفاده از نظامی کردن جامعه و قتل و ریختن خون حرام، یک توهم بزرگ است. بر اساس رخدادهای تاریخی و بررسی واقعیت های کنونی و همچنین تاریخ همه سیاستمداران می توان با قاطعیت گفت که این مسائل سبب تسریع در سرنگونی نظام ها و حکومت های خونریز خواهد شد.

گفتنی است نیروهای امنیتی این کشور بامداد دوشنبه به منطقه النویدرات در جنوب منامه یورش برده و یک جوان به نام «عبدالله العجوز» (21 ساله) را پس از تیراندازی بازداشت کردند.

این جوان بحرینی در اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات