۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۸۲۳۷۴

رواق خردسال در آستان حضرت معصومه افتتاح شد

مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) از راه اندازی و افتتاح رواق خردسال ویژه کودکان 3 تا 6 سال در آستان حضرت معصومه(س) خبر داد.
رواق خردسال

فاطمه سادات طباطبایی، مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از افتتاح رواق خردسال در آستان حضرت معصومه(س) خبر داد.

وی افزود: در این رواق کودکان سه تا شش سال پذیرش شده و برنامه های فرهنگی و هنری از قبیل نقاشی، رنگ آمیزی و کاردستی برای آنها اجرا می شود.

مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: پذیرش این رواق قبل از نماز ظهر است و مادران با سپردن کودکان خود در این رواق می توانند از برنامه نماز جماعت و محافل سخنرانی حرم کریمه اهل بیت(س) بهره مند شوند.

طباطبایی افرایش رفاه حال زائران و مجاوران و بهره مندی خردسالان از فضای فرهنگی و معنوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) را از دیگر اهداف راه اندازی این رواق برای خردسالان عنوان کرد، گفت: رواق کودک و نوجوان نیز در دو نوبت صبح و عصر اقدام به پذیرش کودکان و نوجوانان کرده و این دو گروه سنی می توانند با حضور در رواق از برنامه های متنوع فرهنگی آن بهره مند شوند.

وی همچنین از برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در رواق کودک و نوجوان خبرداد، گفت: در حال حاضر به صورت روزانه دانش آموزان سه تا چهار مدرسه در این رواق مورد پذیرش قرار می گیرند.

مسؤول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه  رواق نوجوان با برگزاری حلقه های معرفتی، برنامه های هنری، مسابقه،بازی، اجرای جنگ های مناسبتی پذیرای نوجوانان 11 تا 16 سال است، گفت: رواق نوجوان آستان حضرت معصومه(س) همچنین اجرای جنگ با موضوع پیشنهادی مدارس متوسطه اول و دوم را با هماهنگی قبلی می پذیرد و علاقه مندان برای هماهنگی در این زمینه می توانند با شماره 37175443 تماس بگیرند.

طباطبایی همچنین از برگزاری محافل مرتبط با ایام فاطمیه در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) خبر داد، یادآور شد: تمامی برنامه هایی که  در این رواق به کودکان و نوجوانان ارائه می شود رایگان بوده و کودکان و نوجوان فعال با حضور در برنامه های رواق ضمن بهره مندی از برنامه ها می توانند با حضور در مسابقات و برنامه های فرهنگی در پایان ماه با انجام مراسم قرعه کشی مطابق با امتیازات خود جوایز نفیسی را از آستان حضرت معصومه(س) دریافت کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر رواق خردسال قبل از اذان ظهر و رواق کودک و نوجوان صبح ها از ساعت 10 و عصرها از ساعت 16 پذیرای کودکان و نوجوانان زائر و مجاور آستان بانوی کریمه(س) است./968/ت302/ی

 

ارسال نظرات