۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۲۳۶۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

هیأت دولت جلسات ویژه ای برای مشکلات خوزستان برگزار کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان صبوری مردم خوزستان در برابر معضلات گفت: حل معضل ریزگردها بازگرداننده آرامش به خوزستان است و در این باره هیأت دولت جلسات ویژه ای را اختصاص دهد.
حجت الاسلام بلک ، رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در رابطه با مردم و اقشار آسیب پذیر و مستضعف با صراحت و بدون ملاحظه در صحنه ورود پیدا می کنند، ابراز داشت: در مسأله ریزگردها و سیل، طیف بسیار زیادی از مردم دچار معضلات و گرفتاری هایی شدند و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بارقه امیدی بود که از همه ملت دستگیری کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: در سال اقدام و عمل اقتضا بر کاهش معضلات، آسیب ها و پیشگیری پیش از برخورد با معلول ها بود؛ هر چند که پایان سال و عدم امکانات محدودیت هایی ایجاد کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مسؤولان اجرایی فعالیتی در پی جبران کاستی ها، خسارت ها و پیشگیری از پیامدهای پیش رو داشته باشند، افزود: آیت الله موسوی جزایری در زمان مناسب مطالب و نکاتی را به هیأت دولت و دستگاه های اجرایی منتقل و حتی در خطبه های نماز جمعه از مردم و بخش آسیب پذیر جامعه حمایت کرد.

حجت الاسلام بلک، صبوری و بردباری و پیگیری مصرانه و آرام مردم خوزستان در برابر تنگناها را مثمرثمر و رفع کننده مشکلات استانی خاطرنشان کرد و گفت: هوشیاری مسؤولان پیش از وقوع حوادث در هر نهاد و بخشی مهم است و انجام خواسته های مردمی در این برهه زمانی آرامش را به خوزستان بازخواهد گرداند.

وی با بیان اینکه برخی حوزه ها و نهادهای اجرایی در برابر حوادث واقعه ناکارآمد بودند، اظهار داشت: ان شاالله با دستورات رهبر معظم انقلاب این کاستی ها و کبودها جبران شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل هیأت دولت در خوزستان را با توجه به توأم شدن چندین حادثه در سایر استان ها را ضعیف دانست و خاطرنشان کرد: وجه تمایز حوادث خوزستان درگیری همه اقشار و اصناف با معضل ریزگردها و در مقایسه با سایر استان ها است و اختصاص جلسات ویژه از سوی هیأت دولت با توجه به جایگاه بزرگ خوزستان ضروری است./9456/303/ب1

ارسال نظرات