۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۸۲۳۳۹
امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از عدم حضور رییس جمهور در جلسه ستاد بحران:

مقصر دانستن دولت های قبل شانه خالی کردن از انجام وظایف است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بحرانی بودن مسأله ریزگردها به عنوان یک معضل کشوری، عدم حضور رییس جمهور در جلسه ستاد بحران را غیرقابل توجیه دانست.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره خوزستان و مناطق سیل زده کشور عنوان کرد: این سخنان نشان از اشراف کامل و رنج کشیدن رهبری از اوضاع جاری در خوزستان است؛ چرا که قطعی 15 ساعته آب و برق با توجه به زندگی امروزی غیرقابل تحمل، ناپذیرفتنی و زجرآور محسوب می شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه باید تدبیری از سوی دولت برای کاهش آثار سوء و سختی های تحمیل شده بر مردم صورت گیرد، افزود: ایجاد راهکارهایی برای مقابله در مرحله اول متوجه دولت و وزارتخانه های متبوعه به ویژه وزارت نیرو و سپس مجلس شورای اسلامی است که در این باره در تصویب قوانین و لایحه بودجه سال آینده اعتباراتی برای مقابله با ریزگردها و ابعاد آن اختصاص دهد.

مقصر دانستن دولت های پیشین شانه خالی کردن از انجام وظایف است

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به چاره اندیشی و دلسوزی مسؤولان در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد، اظهار داشت: مردم خواهان دیدن تلاش های صورت گرفته برای مقابله با ریزگردها را در عمل هستند و مقصر دانستن دولت های پیشین شانه خالی کردن از انجام وظایف است.

این مقام مسؤول به گذر سه سال از عمر دولت کنونی و عدم مقابله با ریزگردها اشاره و خاطرنشان کرد: دولت نسبت به سه سال گذشته پاسخگو باشد و مقصر دانستن دولت های پیشین دردی از مردم دوا نکرده و سخنی اشتباه است.

عدم حضور رییس جمهور در جلسه ستاد بحران غیرقابل توجیه است

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان برگزاری جلسه ستاد بحران با حضور معاون اول ریاست جمهوری و نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسؤولان کشوری در تهران گفت: نبود رییس جمهور در این جلسه و اکتفا به صدور دستورات با توجه به بحرانی بودن موضوع ریزگردها غیرقابل توجیه است.

وی تشخیص کوتاهی و برخورد با مقصران را خواستار و ابراز داشت: مردم خوزستان حرف خوب زیاد و خدمات کمتر دیدند که امیداوریم خدمات ارائه شده را در آینده به صورت ملموس و واضح ببینند./9456/302/ب1

ارسال نظرات