۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۸۲۳۲۹
آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد؛

لزوم توجه بیش از پیش به احادیث اهل بیت در مدارس

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که دانش آموزان و جوانان نهال پاک اسلامی هستند که تربیت یافته سازی امام زمان(عج) خواهند بود، گفت: در زمینه مدارس امین کارگروهی تشکیل و تجارب فعالان و مبلغان این مدارس منتقل شد چراکه باید از این فرصت استفاده شود.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بازسازی شده مدرسه محمدامین آیت الله گلپایگانی(ره) که در مدرسه مذکور برگزار شد، با تشکر از فعالیت های مدیر کل آموزش و پرورش و مبلغان فعال در مدارس امین، ابراز داشت: دانش آموزان و جوانان نهال پاک اسلامی وتربیت یافته سربازی امام زمان(عج) خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اعلام حمایت از دست اندرکاران مؤسس مدارس محمدامین و مبلغان فعال در این مدارس گفت: آقای تقی زاده با انگیزه در راه تعلیم و تربیت گام برداشتند و از هر اقدامی در راستای طرح صالحین، معراج و مدارس محمدامین دریغ نکردند.

امام جمعه اهواز در جمع دانش آموزان مدارس محمدامین(ص) با اشاره به این که نجات انسان در راستگویی و امانتداری است، بیان داشت: به مدیران مدارس پیشنهاد می کنم که برنامه حفظ احادیث کوتاه را اجرا و با توجه به  عربی بودن زبان پیامبراکرم(ص)، احادیث را با واژه های عربی حفظ کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با توصیه دانش آموزان به مراقبت از وسوسه های شیطان و مصون نگه داشتن خود، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب توصیه بسیاری بر یادگیری زبان های گوناگون دارند اما مهم ترین آنها زبان عربی است؛ چرا که زبان قرآن کریم است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که در پیشرفت مدارس امین مدیون همکاری آموزش و پرورش استان خوزستان و معاونان آن هستیم، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) تعلیم و تربیت را شغل انبیاء بیان کرد.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: براساس سخن مرحوم کاشف الغطاء اگر روحانیت هدایت مردم را بخواهد باید به سوی منشأ گمراهی حرکت کند که مقصود وی آموزش و پرورش بود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که در حال حاضر 5 هزار طلبه در استان خوزستان با انگیزه مشغول به تحصیل هستند، گفت: تکلیف داریم که از این فرصت استفاده کنیم و بنده پیشنهاد می دهم که کارگروهی برای این مسأله تشکیل و تجارب فعالان در این عرصه منتقل شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه 27 شهرستان استان باید برخوردار از مساجد محمدامین(ص) باشند، از همه فعالان، مبلغان حاضر در مدارس امین تقدیر و تشکر می کنیم و این اقدام آنها بازده خواهد داشت و بالاترین آن تربیت نفوس است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به مبلغان مدارس محمدامین(ص) و فعالان در مساجد توصیه می شود که ارتباط خود با جوانان را حفظ کنند تا بازوان ولایت فقیه شوند و سربازی برای امام زمان(عج) تربیت کنند./9453/203/ب1

ارسال نظرات