۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۲۲۹۸
همزمان با ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین؛

ویژه نامه «فلسطین از بحر تا نهر» منتشر شد

به مناسبت برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ویژه نامه«فلسطین از بحر تا نهر» از سوی خبرگزاری رسا منتشر شد.
طرح_ مسأله فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه نامه «فلسطین از بحر تا نهر» به مناسبت برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه از سوی سرویس سیاسی خبرگزاری رسا و با همکاری پایگاه اطلاع رسانی صهیونیست پژوهی(تیه) به صورت اینترنتی در خبرگزاری رسا منتشر شد.

براساس این گزارش، این ویژه نامه با موضوع اهمیت مسئله فلسطین، تقبیح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تاکید بر ضرورت تسلیح کرانه باختری و تببین مدل رفراندوم عمومی به عنوان دقیق ترین راهبرد برای حل مسئله اشغال فلسطین و مخالفت جدی با انتقال سفارت کشورها به قدس شریف منتشر شده است.

این ویژه نامه به مناسبت برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با تاکید بر جمله کلیدی رهبر انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل در 25 سال آینده منتشر شده است.

برای مشاهده این ویژه نامه اینترنتی می توانید به نشانی http://www.rasanews.ir/subservice/2071 مراجعه کنید.

ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امروز سوم اسفندماه در سالن اجلاس سران با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، سران قوا و هیأت‌های سیاسی و پارلمانی از کشورهای جهان آغاز شد.

این کنفرانس در روزهای سوم و چهارم اسفندماه در محل سالن اجلاس سران با شعار «همه با هم، در حمایت از فلسطین» برگزار می‌شود.

مجلس شورای اسلامی در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال 1369، قانون حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین را تصویب کرد و از آن زمان تاکنون 5 کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شده است.

 5 کنفرانس قبلی در سال های 70، 80، 85، 87 و 90 برگزار شده  و این کنفرانس، ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین خواهد بود./881/ 202/ص

 

ارسال نظرات