۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۸۲۲۳۶
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

جهان امروز تشنه معارف دینی و قرآنی است

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران گفت: امروز علاقه مندان به معارف اهل بیت(ع) و قرآن کریم در جهان رو به گسترش است و ناشران با توجه به این ظرفیت عظیم می توانند از فضای ایجاد شده بهترین استفاده را داشته باشند.
شهرستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی  امروز در دیدار با مدیرعامل انتشارات بین المللی گاج با بیان اینکه  استعدادهای انسانی فراوانی در زمینههای مختلف در کشور زندگی میکنند، اظهار کرد: امروز آثار مکتوب از نظر کیفی و کمی توسعه خوبی داشتند که البته این توسعه بایستی روز به روز افزایش یابد.

وی  با اشاره به استقبال کم نظیر جهانیان از معارف اهل بیت(ع)، تصریح کرد: امروز علاقه مندان به معارف اهل بیت(ع) و  قرآن کریم در جهان رو به گسترش است و ناشران با توجه به این ظرفیت عظیم می توانند از فضای ایجاد شده بهترین استفاده را داشته باشند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران با اشاره به ضرورت توجه از نظر کمی و کیفی به آثار منتشر شده است، بیان کرد: ناشران ایرانی از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برخوردارند و با افزایش سطح کیفی وزیبا سازی آثار منتشر شده میتوانند به خوبی در بازارهای جهان با دیگر ناشران رقابت کنند.

مدیرعامل و موسس انتشارات بین‌المللی گروه آموزشی گاج  نیز در ابتدای این دیدار  با اشاره به تالیف قصههای قرآن به هفت زبان زنده دنیا، اظهار کرد: خوشبختانه این آثار در بسیاری از کشورهای اروپایی با استقبال کم نظیر علاقه مندان مواجه شده است.

جوکار با اشاره به تلاش ناشران ایرانی برای انتقال فرهنگ اصیل ایران به  کودکان و نوجوانان اروپایی،  بیان کرد: امروز انتشارات گاج با انتشار بیش از 15 میلیون جلد کتاب علمی و آموزشی توانسته است به جایگاه بالایی در خاورمیانه دست یابد و سهم بسزایی در صدور فرهنگ اصیل دینی و ایرانی به جهان داشته باشد./858/پ202/ص

 

ارسال نظرات