۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۸۲۲۰۸
مدیر مدرسه علیمه صادقیه خرم آباد:

آشنایی با مبانی انقلاب، لازمه تربیت نیروی انقلابی است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با تأکید بر ضرورت آشنایی طلاب با مبانی انقلاب، گفت: با جذب اساتید و کادرسازی انقلابی باید در جهت تربیت نیروهای انقلابی گام برداشت.
انقلابی

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز نام نویسی پذیرش حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور در 10 بهمن ماه، بیان داشت: نظام مند سازی جذب طلاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت و طلبه در جامعه و نقش هدایتگری و بصیرت افزایی، افزود: باید افرادی جذب حوزه شوند که دارای استعداد طلبگی باشند و بتوان این استعدادها را در مدارس شکوفا ساخت.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به دشواری مسیر طلبگی اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه مندان ورود به حوزه باید با علاقه به این سمت حرکت کنند و هدف مشخص داشته باشند، چرا که داشتن هدف دشواری مسیر را آسان می کند.

وی با اشاره به هدف مدارس علمیه در راستای تربیت طلاب توانمند و موفق در مسیر طلبگی و نقش آفرین در آینده جامعه، خاطرنشان کرد: داشتن انگیزه شرط لازم موفقیت طلاب است و این امر از ابتدای پذیرش باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه به ضرورت و اهمیت کادرسازی انقلابی برای تربیت طلاب انقلابی اشاره و عنوان کرد: کادر سازی انقلابی لازمه حفظ حوزه انقلابی است.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم در حوزه در مسیر کادرسازی انقلابی فراهم است، خاطرنشان کرد: در حوزه انقلابی، طلاب همواره با مبانی و اصول انقلاب آشنا می شوند و در جهت تبیین و ترویج ارزشهای انقلاب فعالیت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به هدف حوزه در تربیت نیروهای انقلابی، اظهار داشت: در این راستا باید اصول و مبانی انقلاب که امام راحل مطرح کرده است، کنار درسهای حوزه برای طلاب تدریس شود.

وی یادآور شد: بیان مبانی انقلاب از سوی اساتید اخلاق و نیروهای انقلابی برای طلاب نقش بسزایی در هدایت و تربیت طلبه انقلابی دارد.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه استاد انقلابی طلبه انقلابی را تربیت می کند، افزود: طلبه انقلابی در مسیر اهداف و آرمانهای انقلاب و تبیین مبانی انقلاب گام بر می دارد./9459/302/ب2

ارسال نظرات