۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۸۲۱۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

دستیابی به سعادت نیازمند فهم معانی، مفاهیم و پیام‌های قرآن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: قرآن کتاب کامل انسان‌ساز و حاوی تمام برنامه‌ها و رموز تکامل و سعادت انسان است و دستیابی به این سعادت نیازمند فهم معانی، مفاهیم و پیام‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در  بوشهر، در آیینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی اختتامیه دومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان بوشهر برگزار شد و در آن از برگزیدگان رشته های مختلف جشنواره قرآنی کودک و نوجوان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از دست اندرکاران برگزاری جشنواره و کلیه شرکت کنندگان و خانواده های آنان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: قرآن کتاب کامل انسان‌ساز و حاوی تمام برنامه‌ها و رموز تکامل و سعادت انسان است و دستیابی به این سعادت نیازمند فهم معانی، مفاهیم و پیام‌های قرآنی است.

وی در این مراسم که در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد داشتن فرزند صالح و مأنوس با قرآن را از برکاتی عنوان کرد که هم در این دنیا و هم در آخرت گره از مشکلات والدین باز می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: تعلیم قرآن کریم به فرزندان یکی از حقوقی است که از سوی خداوند بر عهده هر پدری گذاشته شد.

در ابتدای این مراسم عبدالحسین ناصری، رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و مسؤول برگزاری دومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان استان ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جشنواره از شرکت کنندگان در این مراسم تقدیر کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی، از برگزیدگان رشته های مختلف جشنواره در مقاطع مختلف تحصیلی پیش‌دبستانی، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در بخش های دختران و پسران تجلیل به عمل آمد./101/833/ب1

ارسال نظرات