۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۸۲۱۵۹
رییس ستاد شهدای گمنام اصفهان:

عزت تنها با مقاومت در برابر زورگویان حاصل می شود

محمودی با اشاره به مذاکرات هسته ای، عقب نشینی در صنایع دفاعی و موشکی را سبب تحریم های بیشتر از سوی دشمنان دانست و گفت: جنگ به ما ثابت کرد که عزت تنها با مقاومت در برابر زورگویان به دست می آید.
عبدالمحمود محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عبدالمحمود محمودی، راوی دفاع مقدس و رییس ستاد شهدای گمنام اصفهان، شب گذشته در مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حریم و حرم عقیله بنی هاشم(س) در مسجدالزهرا(س) شاهین شهر، گقت: مجلس روضه ای که شمر زمان را به مردم معرفی نکند و خروجی آن در دوران کنونی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نباشد، عمرسعدهای زمان هم در آن سینه خواهند زد و گریبان چاک خواهند داد.

وی ادامه داد: شمر زمان امام حسین(ع) به جهنم رفت و ما باید شمر زمانه خودمان را بشناسیم، نوجوان سیزده ساله بودم که برای اولین بار وارد دژ صدامیان شدم و با مشاهده تجهیزات و استحکامات آن ها تعجب کردم، وقتی در حضور یکی از همرزمان آن زمان تعجب خودم و مقایسه دژ آن ها با سنگرهای خاکی خودمان را ابراز کردم با واکنش او مواجه شدم که فلانی مگر نمی دانی که ما در محاصره اقتصادی دشمن هستیم و تجهیزات برای ساخت سنگرهای مستحکم را به ما نمی دهند.

جانباز سرافراز انقلاب اسلامی افزود: در ادبیات دهه 60 به «تحریم» می گفتند «محاصره اقتصادی»، آن زمان رژیم بعث عراق با موشک های پیشرفته خود شهرها و مردم ما را مورد حمله قرار می داد و می خواست تا همه زیرساخت ها و خانه های مردم را تخریب کند و هیچ کس هم در دنیا عراق را محکوم به کشتن غیرنظامیان و حمله به مدارس و بیمارستان ها و کارخانه ها و خانه های مسکونی نمی کرد.

محمودی اظهار داشت: اما امروز برخی از مسؤولان کشور و نمایندگان مجلس و مزدوران دشمن در داخل می گویند برای رفع تحریم ها باید دست از صنایع دفاعی و موشکی خودمان برداریم، احمق ها انگار ندیده اند که با عقب نشینی در صنعت هسته ای هیچ تحریمی رفع نشد و دشمن پایش را در اعمال تحریم ها فراتر گذاشت.

وی افزود: خاطرات دوران دفاع مقدس بسیاری از واقعیات را بازگو می کند و ما سعی داریم تا با مقایسه آن زمان با زمان کنونی به جوانان و مردم بفهمانیم که همیشه مقاومت و اعمال قدرت در برابر زورگویان جهان است که می تواند برای ما عزت بیافریند.

ایثارگر نوجوان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان وقتی دیدند جوانان ایران با غیرت و استقامت و سلاح ایمان با دستان خالی در برابر آن ها ایستاده اند و کوتاه نمی آیند و تن به خواست های آنان نمی دهند پیشنهاد صلح و اتش بس را دادند وگرنه هدف آن ها اشغال کشور در 48 ساعت یا یک هفته بود./869/202/ب2

ارسال نظرات