۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۸۲۱۰۹
به همت حوزه هنری؛

هنرمندان آذربایجان‌غربی با آیت الله جوادی آملی دیدار می کنند

سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی برای تدارک ویژه برنامه دیدار هنرمندان این استان با حضرت آیت الله جوادی آملی اعلام آمادگی کرد.
دیدار مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه با سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمدفخری، مسؤول دفتر حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در ارومیه امروز با سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام فخری در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیتهای حوزه هنری استان در تقویت بنیان فرهنگ در آذربایجان غربی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در راستای تقویت وحدت شیعه و سنی در استان اظهار کرد:  در حال حاضر حوزه هنری استان از مراکز تأثیرگذار فرهنگی است که در راستای سیاست‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش بسیاری دارد.

احد هوشمند قره‌باغ، سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی نیز در این دیدار بر لزوم توجه بیشتر به فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه تأکید و تصریح کرد: باید فرهنگ اسلامی در قالب برنامه های فرهنگی و هنری جوان پسند به نسل جدید منتقل شود که حوزه هنری استان در تلاش برای تحقق این مهم است.

وی در ادامه با ارائه پیشنهادی بر برگزاری ویژه برنامه دیدار هنرمندان آذربایجان غربی با حضرت آیت الله جوادی آملی  از طرف حوزه هنری استان در آینده نزدیک اعلام آمادگی کرد./203/936/ب1

ارسال نظرات