۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۴۸۲۱۰۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت:

انقلابی بودن شرط پیشرفت کشور است

محسن رضایی گفت: ما به نقطه ای رسیده‌ایم که بدون انقلابی‌گری نمی توانیم از این نقطه عبور کنیم.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیاء(ص) اراک، با اشاره به اینکه ما به نقطه ای رسیده‌ایم که بدون انقلابی‌گری نمی توانیم از این نقطه عبور کنیم، گفت: فرهنگ و عملکرد امروز انقلابی با دیروز انقلابی بسیار متفاوت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مخصوصا امروز که در آستانه دو انتخابات مهم قرار داریم و باید تلاش کنیم که چهار سال آینده و حتی 10 سال آینده انقلاب و انقلابی‌گری را با درک درست شرایط پیش ببریم.

رضایی  با بیان اینکه دشمنان با تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ایران اسلامی در صدد ضربه زدن به پایه های نظام هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، ملت را از سرگردانی و بردگی ابرقدرت های جهان نجات داد و این ملت بزرگ اکنون به خوبی توانسته اند توطئه های شوم دشمنان را خثتی کنند.

امنیت  جمهوری اسلامی ایران در جهان نمونه است

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقطع حساسی قرار دارد که در این مقطع باید تحول اقتصادی در کشور صورت بگیرد، گفت: اکنون باید باید اقدامی انقلابی در کشور صورت بگیرد و انقلابی‌گری به کشور بازگشته و دوباره ارزش های انقلاب در جامعه ما تقویت شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان نمونه است، ابراز داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه یک دستاورد ارزشمند انقلاب است و مردم انقلابی نیز باید همواره شکر گزار این نعمت های ارزشمند الهی باشند.

ترس استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار از ایران اسلامی

رضایی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار تنها به دلیل ترس از قوای نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و ترس بدخواهان به سبب قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیشرفت های موشکی در کشور، گفت: اسراییل می داند در صورت حمله به ایران، ده‌ها موشک به سمت تلاویو شلیک خواهد شد و کاملا مشهود است که دلیل عدم علاقه اسراییل به حمله به ایران را همین توان بالای موشکی ایران اسلامی است.

رضایی با اشاره به اینکه در سال های گذشته هر موشکی که تولید می‌کردیم هزینه بسیار بالایی برای کشور به همراه داشت، ابراز داشت: امروز در کشور با همت، تلاش و پشتکار متخصصین موشک‌ها را با یک هشتم هزینه سه سال پیش تولید می‌کنیم و این در حالی است که در این راستا که دقت را نیز فوق العاده بالا برده‌ایم و به عبور موشک‌های ایران از برد دو هزار کیلومتر رسیده ایم./842/پ202/ص

ارسال نظرات