۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۸۲۱۰۷
رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران:

دفاع از حریم ولایت ویژگی بارز حضرت زهرا است

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران با بیان این که دفاع از حریم ولایت از ویژگی های بارز حضرت فاطمه الزهرا(س) است، گفت: این بانوی گرانقدر در دفاع از ولایت و امامت اهتمام و عزم ویژه ای داشته است.
رییس دانشکده علوم قرآنی‌ آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید معصوم حسینی، رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران امروز در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد اظهار داشت: فرصت های ارزشمندی در زندگی ما وجود دارد که باید نهایت بهره برداری را از آن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در مسیر بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) گام برداشته و اهتمام ویژه و شایسته ای را در این راستا به کار گیریم.

حجت الاسلام حسینی افزود: حضرت فاطمه الزهرا(س) از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار هستند که فضایل و کرامات والایی در این بانوی بزرگ وجود داشته است.

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران ادامه داد: حضرت فاطمه الزهرا(س) از چنان مقام ارزنده ای برخوردار هستند که توان درک آن عظمت گرانقدر را نداریم و نیاز است تلاش کنیم از مقام معنوی این بانوی بزرگ استفاده داشته باشیم.

وی با بیان این که حضرت فاطمه الزهرا(س) بهترین زنان عالم هستی است، گفت: نیاز است سیره نورانی و ارزشمند این بانوی گرانقدر در میان آحاد مردم تبیین و ترویج شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این بانوی گرانقدر در ابعاد مختلف دارای مقام ارزشمندی است که ضرورت دارد شناخت کاملی از این بانوی گرانقدر داشته و ابعاد آن را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم.

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران با بیان این که دفاع از حریم ولایت از ویژگی های بارز حضرت فاطمه الزهرا(س) است، گفت: این بانوی گرانقدر در دفاع از ولایت و امامت اهتمام و عزم ویژه ای داشته است.

وی با اشاره به این که سیره حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی ارزنده ای در همسرداری و امور خانواده است، اظهار داشت: این بانوی ارزشمند توانست فرزندان گرانقدری تربیت کنند که مایه فخر همگان هستند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از اهمیت بسیار گرانقدری برخوردار است که می توانیم روش گرانقدر حضرت فاطمه الزهرا(س) را در بحث حجاب و عفاف و توجه ویژه ایشان در این خصوص استفاده کنیم.

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران تصریح کرد: ضرورت دارد فرهنگ فاطمی را ترویج و گسترش داده و در این مسیر ارزنده و والا اهتمام گرانقدری به کار گیریم.

وی اظهارداشت: نیاز است در ایام فاطمیه شناخت خود را نسبت به این بانوی گرانقدر افزایش داده و بتوانیم زمینه ارتقای معنویت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت صورت دهیم.

گفتنی است، همزمان با ایام فاطمیه ویژه برنامه هایی در سطح شهرستان آمل برگزار می شود./202/1314/ب1

ارسال نظرات