۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۴۸۲۰۸۵
استاد حوزه علمیه اردبیل مطرح کرد؛

اتحاد ملت و تبعیت از ولایت فقیه عوامل دفع توطئه های دشمنان

استاد حوزه علمیه اردبیل، اتحاد و یکپارچگی ملت در صحنه های مختلف و تبعیت از ولایت فقیه را عوامل دفع کننده توطئه های دشمنان دانست و گفت: اعتقاد و ایمان ملت ایران اسلامی سبب شد تا بتواند در مقابل استکبار ایستادگی کند و امروز به الگویی برای تمامی آزادیخواهان جهان تبدیل شود.
حجت الاسلام سعیدی جدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام محسن سعیدی جدا، استاد حوزه علمیه اردبیل، عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه اردبیل، خاطرنشان کرد: جامعه ای که باور به اهل بیت(ع) دارد به پیروی و اطاعت از فرامین آن بزرگواران راه آن عزیزان را خواهد رفت و آن جامعه در مقابل هر گونه ظلم و زورگویی سکوت نمی کند.

وی افزود: نمود این باور در ملت غیور انقلابی ایران در روزهای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و مقاومت در مقابل آمریکا و ابر قدرت های جهان به وضوح لمس شد.

حجت الاسلام سعیدی جدا تصریح کرد: مردم انقلابی ایران به خوبی دریافته اند که با تکیه به فرامین حضرت امام خمینی (ره) و حرکت کردن به یک غایت واحد هیچ دولت ستمگر و ابر قدرتی نمی تواند یارای ایستادگی در برابر این ملت را داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه اردبیل بیان داشت: مردم حماسه آفرین و همیشه در صحنه ایران با مطالعه کردن و شنیدن روایاتی از زبان علما به ویژه حضرت امام (ره) با این مضمون که انقلاب ایران زمینه ساز ظهور دولت جهانی حضرت ولیعصر (عج) است روحیه مضاعف گرفته و انگیزه برای مقابله و ایستادگی بیشتر در برابر نظام طاغوتی پیدا کردند.

وی افزود: همین اعتقاد و ایمان ملت ایران اسلامی سبب شد تا بتواند در مقابل استکبار ایستادگی کند و امروز به الگویی برای تمامی آزادیخواهان جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام سعیدی جدا گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمن توطئه های بسیاری برای فروپاشی انقلاب اسلامی به کار برد که از آن جمله می توان به سازماندهی فتنه 1388 اشاره کرد.

وی بیان داشت: دشمن هنوز هم پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی چشم طمع به این مرز و بوم دارد و با هر شیوه ای در صدد است تا به این سرزمین تسلط پیدا کند و اگر اعتقاد به آموزه های مذهبی و در راس آنها احترام به اهل بیت(ع) نبود دشمن تاکنون ضربات مهلکی به کشور وارد می کرد.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی مردم و مسؤولان در برابر توطئه های دشمنان، اظهار داشت: در قدم اول مسؤولان و دولتمردان یک جامعه باید از بینش سیاسی برخوردار باشند تا نسبت به دسیسه های دشمن جهت تفرقه اندازی و تزلزل کشور اطلاع یافته و مردم را از این نقشه شوم آگاه کنند و اقدامات لازم را جهت پیشگیری اتخاذ کرده و فتنه متخاصمان را در نطفه خفه کنند.

حجت الاسلام سعیدی جدا ادامه داد: تاثیر اعتقاد به ظهور حضرت حجت(عج) در ادامه انقلاب اسلامی و پایبندی به ارزشهای دینی، همبستگی را بین ملت ایران به وجود آورده و این اتحاد و یکپارچگی ملت انقلابی ایران زمانی محقق می شود که از فرامین رهبر عزیز انقلاب که نائب بر حق امام زمان (عج) است، تبعیت کرده، بینش سیاسی و اطلاعات لازم نسبت به تفکرات دشمن و سیاست های آنان را کسب کرده و مردم را نسبت به سوء ظن های دشمن آگاه کنیم.

وی افزود: اگر چنین امری محقق شود تمامی توطئه های دشمنان نقش برآب شده و دژی محکم و پولادین در برابر معاندان به این مرز و بوم ایجاد می شود و تاریخ به فور نشان داده جامعه ای که از رهبران خود تبعیت نکرده دچار خسارت جبران ناپذیری شده اند که در نهایت منجر به فروپاشی و تسلط بیگانگان به آن جامعه شده است.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: تنها راه دفع توطئه ها و دسیسه های دشمنان اتحاد و یکپارچگی ملت و تبعیت از ولایت فقیه است و تا زمانی که این دو مورد رعایت شود هیچ کشور و قدرتی امکان مقابله با ملت ایران را ندارد./202/937/ب1

ارسال نظرات