۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۲۰۸۴
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان:

وحدت اسلامی خط قرمز مسلمانان است

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان از وحدت اسلامی به عنوان خط قرمز مسلمانان یاد کرد.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در دیدار با سامی رمضان رییس جریان حمایت از فرهنگ مقاومت، وحدت اسلامی را خط قرمز مسلمانان توصیف کرد و گفت: وحدت اسلامی ضامن ثبات و  امنیت مسلمانان به ویژه ملت لبنان است.

وی افزود: اهمیت وحدت اسلامی در پرتو وجود اندیشه تکفیری جنایتکارانه که از شیوه و سنت نبودی به شدت دور است، متبلور می شود. اسلام، دین اعتدال و محبت و برادری است.

این روحانی اهل تسنن تصویب قانون جدید انتخابات را خواستار شد و تصریح کرد: ما در کنار همه افراد شریف لبنانی که قانون نسبیت را خواستار هستند، قرار گرفته ایم. این قانون سبب می شود تا پارلمان بر اساس اراده مردم مظلوم و ستمدیده تشکیل شود.

شیخ احمد القطان ادامه داد: ملت لبنان با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و سختی های فراوانی پیش روی خانواده ها قرار دارد. ما به پارلمانی نیاز داریم که نماینده واقعی ملت باشد و بتواند لبنان را از تونل تاریک کنونی خارج کند.

وی همچنین حمایت از مقاومت اسلامی را خواستار شد و اظهار داشت: نیروهای مقاومت از جان خود برای برقراری امنیت و ثبات در کشور می گذرند و در کنار نیروهای امنیتی و نظامی به فعالیت مشغول هستند./980/ب903/د

ارسال نظرات