۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۸۲۰۲۶

برگزاری دوره قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در نجف

با تلاش دارالقرآن آستان علوی یک دوره قرآنی ویژه‎ی کودکان و نوجوانان در رواق صحن حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.
 دوره قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری رسا، با تلاش دارالقرآن آستان قدس علوی و به منظور جذب استعدادهای قرآنی یک دوره قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان هر شب در رواق صحن حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

صفاء العامرى از قاريان دارالقرآن و مسؤول برگزاری این دوره در این رابطه اظهار داشت: بنا بر دستورات تولیت محترم آستان و به منظور جذب و شکوفایی استعدادهای قرآنی نهفته در کودکان و نوجوانان عزیزمان یک دوره قرآنی ویژه این گروه سنی هر شب در رواق صحن حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.

وی افزود: یکی از اهدافی که این دوره دنبال می کند آمادگی جمع از قاریان کودک ونوجوان جهت برگزاری محافل قرآنی در اماکن دیگر و به ویژه آمادگی جهت برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان است.

در ادامه تولیت آستان علوی حجت الاسلام سید نزار حبل المتین که در جلسه افتتاحیه حضور یافت اظهار داشت: حمایت از برنامه های قرآنی واستعدادهای قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن همگی جزوء اهداف مهم دارالقرآن آستان علوی به شمار می رود تا بتوان به هدفی مهمتر و والاتر که نهادینه سازی فرهنگ غنی قرآن کریم و اهل بیت (ع) در جامعه است، برسیم.

تولیت آستان افزود: با توجه به وجود فضای مناسب در بارگاه مطهر علوی برای برگزاری برنامه های قرآنی باید این فرصت نیک را غنیمت بشماریم و در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی کودکان و نوجوانان نمونه گام برداریم.

گفتنی است پیش از آغاز این دوره برنامه قرآنی ویژه ای از سوی دارالقرآن شهر کرکوک به مدت هشت شب در آستان علوی برگزار شد و طی مراسم افتتاحیه دوره جدید از قاریان و نفرات برتر دوره گذشته تجلیل به عمل آمد./994/ب103/د

ارسال نظرات