۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۸۲۰۰۳
آیت الله علما:

تهدیدات دشمنان بی اثر و بی نتیجه است

آیت الله علما گفت: دشمنان با وجود روحیه ایثارگری در میان مردم ایران هیچ گاه جرأت تعدی به کشور را نداشته و تهدیدات آنها بی اثر و بی نتیجه است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع فرمانده جدید قرارگاه غرب ارتش ظهر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و جمعی از مسؤولان نظامی برگزار شد.

آیت الله علما در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امنیت کشور را مرهون ایثارگری نیروهای نظامی کشور دانست و گفت: خوشبختانه امنیت کشور در منطقه و جهان مثال زدنی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای منطقه دچار ناامنی ها و بحران هایی در زمینه امنیت هستند اما کشور ایران با وجود نیروهای قدرتمند و شجاع و با صلابت نظامی در امنیت کامل بسر می برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدات اخیر علیه ملت ایران باید روز به روز بر قدرت و صلابت و اقتدار کشور افزود تا دشمنان اجازه کوچکترین تعرضی به خاک کشور را نداشته باشند.

آیت الله علما تأکید کرد: ارتش همواره پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را با جانفشانی نیروهای خود اثبات کرده است و در دوران جنگ تحمیلی نیز نقشی اثرگذار و ویژه داشت.

امام جمعه کرمانشاه در پایان بیان داشت: دشمنان با وجود روحیه ایثارگری در میان مردم ایران هیچ گاه جرأت تعدی به کشور را نداشته و تهدیدات آنها بی اثر و بی نتیجه است.

لازم به ذکر است، امیر آریان فر به عنوان فرمانده جدید قرارگاه غرب ارتش معرفی شد./857/202/ب2

ارسال نظرات