۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۱۹۹۰
امام جمعه موقت بیرجند:

نباید به هر بهانه‌ای مجالس کنسرت برگزار شود

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نباید به هر بهانه‌ای اجازه بدهیم مجالس کنسرت گذاشته شود، پر و بال دادن به این مجالس مورد نظر اسلام نیست.
مشرفی

حجت الاسلام محسن مشرفی، امام جمعه موقت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، در مورد سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: هیچکس با شادی و جشن و با شخص استاندار مشکلی ندارد بلکه مشکل از جایی آغاز می‌شود، کسانی که مسؤولیت اجرایی را بر عهده دارند به نظریه پردازی و مسائلی که در تخصص آن‌ها نیست می‌پردازند.

وی گفت: مردم استان مؤمن و وفادار به اهل بیت عصمت و طهارت هستند و بر روی این مسائل حساس می‌باشند و در مقابل اموری که با اعتقاد و باورهای دینی آن‌ها اصطکاک داشته باشد گله‌مند می‌شوند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شایسته است علما و روحانیان درباره امورات دینی اظهار نظر کنند، افزود: درخواست ما از مسؤولان با توجه به مشکلات شدید مانند بیکاری و اشتغال این است که به مشکلات اجرایی بپردازند و به این مسائل ورود نکنند تا بعد چالشی به وجود نیاید.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: نباید به هر بهانه‌ای اجازه بدهیم مجالس رقص و کنسرت گذاشته شود، پر و بال دادن به مجالس رقص و کنسرت‌ها مورد نظر اسلام نیست.

وی با بیان اینکه در برخی از کنسرت‌ها فرهنگ غربی ترویج داده می‌شود، ادامه داد: در مجالس و کنسرت‌ها روش‌های غربی ورود پیدا می‌کند و سبب حرمت‌شکنی‌های متعدد می‌شود، مشکل ما بر حواشی این کنسرت‌ها است که در ادامه در فضای جامعه و جوانان گسترش پیدا می‌کند./303/880/ب1

ارسال نظرات