۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۸۱۹۷۹
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ لرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان با اشاره به پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت: ترویج و تبیین فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی از اولویتهای تبلیغی خواهران مبلغ و طلاب مدارس استان در این ایام است.
تبليغ خواهران طلبه

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی حوزه خواهران و نقش آفرینی طلاب در عرصه تبلیغ، بیان داشت: ورود تبلیغی خواهران طلبه در هر زمینه ای مؤثر و نتیجه بخش بوده است.

وی از مشارکت عمومی حوزه ها در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ درختکاری خبر داد و افزود: با توجه به پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حوزه در این زمینه فعالیت تبلیغی گسترده ای در پیش دارد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به هفته منابع طبیعی از 15 تا 19 اسفندماه، خاطرنشان کرد: در این راستا شعار «هر طلبه سه نهال» عنوان شده است.

وی علم، تهذیب و کمال را هدف از ارائه این شعار عنوان کرد و گفت: محتوای این شعار این است که طلبه در تهذیب نفس، به دست آوردن علم و معارف و عمل به آن در جامعه به کمال برسد.

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه بروشور درختکاری از سوی معاونت فرهنگی تهیه شده و به مدارس علمیه استان ارسال می شود، خاطرنشان کرد: کاربرگ فعالیت تبلیغی مبلغان نیز در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با اشاره به تأکید اسلام در زمینه درختکاری و توجه به منابع طبیعی به عنوان یک سنت حسنه و نیکو، اظهار داشت: ترویج و تبیین فرهنگ درختکاری و حفظ این منابع از اهداف فعالیت مبلغان خواهر است.

عزیزی افزود: در فعالیت تبلیغی به مناسبت هفته منابع طبیعی مدیران، اساتید، معاونان و طلاب حوزه های علمیه خواهران لرستان در ترویج و تبیین سنت حسنه درختکاری فعالیت و مشارکت دارند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه از بررسی گزارش نیم سالانه فعالیت فرهنگی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: فعالیت مدارس از نظر اخلاقی، تهذیبی، تربیتی و پرورشی و تبلیغ بررسی و رتبه بندی شده است.

وی بیان داشت: در راستای تقویت فعالیتهای فرهنگی و منسجم سازی این برنامه ها، کارنامه تبلیغی برای مدارس صادر شده و بر تقویت نقاط قوت و برطرف سازی نقاط ضعف فعالیت مدارس تأکید شده است./9459/303/ب2

ارسال نظرات