۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۱۹۶۷
دبیر انجمن فقه و حقوق حوزه خبرداد؛

برگزاری نشست علمی نقد کتاب حقوق جزای عمومی

شعبانی از برگزاری نشست علمی نقد کتاب حقوق جزای عمومی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران خبرداد و گفت: دو تن از اساتید برجسته رشته حقوق جزا در این نشست به ارائه مطالب خود می پردازند.
انجمن فقه و حقوق

معصوم شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نشست علمی نقد کتاب مشترکی با موضوع «حقوق جزای عمومی» خبر داد و عنوان کرد: انجمن فقه وحقوق اسلامی حوزه با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران که از اصلی ترین مراکز ارائه دروس علوم انسانی و اسلامی به شمار می رود اقدام به برگزاری این نشست علمی کرده است.

دبیر انجمن فقه و حقوق حوزه افزود: این کتاب نوشته دکتر محمدعلی اردبیلی از اساتید برجسته حقوق جزا و جرم شناسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی، نویسنده و پژوهشگر دانشگاهی است و این کتاب سالیان دراز در رشته حقوق دوره کارشناسی در مراکز حوزوی و دانشگاهی تدریس می شود.

وی با اشاره به ناقدان در این نشست علمی ادامه داد: حجت اسلام والمسلمین محمد ابراهیم شمس ناتری دانشیار پردیس فارابی دانشگاه تهران و احمد حاجی ده آبادی عضو هیأت مدیره و سردبیر دوفصلنامه قرآن، فقه و حقوق اسلامی به عنوان ناقدان بحث حضور دارند و نکات قابل توجهی را در مورد کتاب فوق مطرح خواهند کرد.

شعبانی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این نشست علمی عنوان کرد: علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند روز سه شنبه سوم اسفندماه ساعت 16 در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران حضور پیدا کرده و از مطالب علمی استفاده کنند.

وی تأکید کرد: انجمن فقه و حقوق تا به امروز بیش از 30 نشست علمی، کارگاه های تخصصی، میزگرد و کلاس های آموزشی در حوزه برگزار کرده و از اساتید برجسته زیادی نیز برای ارائه مطالب دعوت به عمل آورده است.

دبیر انجمن فقه و حقوق حوزه خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست و سایر فعالیت های علمی انجمن فقه و حقوق حوزه می توانند با شماره های 02532905765 و 09359839228 تماس حاصل کرده و در جریان جزئیات نشست های علمی و تخصصی این مرکز حوزوی قرار بگیرند./1330/ت302/ج

ارسال نظرات