۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۸۱۹۵۴
امام جمعه آغاجاری:

آشتی ملی تلاش برای حضور دوباره فتنه گران در انتخابات است

امام جمعه آغاجاری با اشاره به اینکه آسیب های ناشی از فتنه 88 تاکنون جبران نشده است، گفت: طرح آشتی ملی برای تطهیر و بازگرداندن فتنه گران به صحنه نظام اسلامی و حضور در انتخابات پیش رو است.
امام جمعه آغاجاری

حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه فتنه 88 آسیب و ضرر جبران ناپذیر فروانی به سیاست، اقتصاد، ملت و نظام اسلامی وارد ساخت، افزود: عناصر اصلی فتنه به عدم تقلب در انتخابات اعتراف کردند؛ اما باید از آنها پرسید چرا و با چه بهانه ای مردم را به خیابان ها کشانده و آبروی نظام اسلامی و مردم را در جهان بردند.

امام جمعه آغاجاری با بیان اینکه امروزه عده ای به نام آشتی ملی در پی تطهیر چهره فتنه گران هستند، ابراز داشت: آسیب فتنه گران کماکان ادامه و مردم روی خوشی به آنها نشان نخواهند داد؛ بنابراین آشتی ملی در پی تطهیر و بازگرداندن به صحنه نظام اسلامی افرادی است که به صورت مستقیم به منافع ملت ضربه زده و یا از پشت پرده به هدایت فتنه پرداختند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری سکوت فتنه گران را سبب وارد ساختن آسیب جبران ناپذیر بر پیکره نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: فتنه گران با طرح آشتی ملی قصد حضور دوباره در انتخابات و جلب آراء مردمی به سوی خود را دارند اما رهبر معظم انقلاب با موشکافی و تبیین مسأله شرط بازگشت را اعلان توبه به همگان بیان کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بازگشت فتنه گران منوط به توبه و نه آشتی ملی است، گفت: بازگشت دوباره فتنه گران باید به نام توبه و نه آشتی ملی مطرح شود و رهبر معظم انقلاب به درستی چنین مغالطه ای را برای مردم تبیین کردند.

وی توبه فتنه گران و ضرورت تبیین حقایق فتنه 88 را از آنها خواستار و عنوان کرد: تصمیم به بازگشت فتنه گران و بخشیدن آنها مرتبط با مردم و قانون اساسی است و طرح آشتی ملی سناریویی جدید از فتنه گران و حامیان آنها قلمداد می شود.

امام جمعه آغاجاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و خون شهدا ابراز داشت: این حضور نه به معنای دفاع از عملکرد دولت ها و مسؤولان بلکه دفاع از عملکرد نظام اسلامی است که رهبر معظم انقلاب به چنین نکاتی اشاره و در کنار نیز گلایه مندی های مردم از کوتاهی مسؤولان در عرصه های مختلف را مطرح کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری در پایان گفت: تلاش های مسؤولان در پاسخ به حضور مردم چند برابر شود و چنین حضوری را گرامی بدارند./302/9456/ب1

ارسال نظرات